„Swedbank“ klientai sulaukė nemalonių naujienų: paskelbta apie augančias kainas, pokyčiai palies ir pensininkus

Ina Jonaitienė , 2025-06-14, 13:34
0
„Swedbank“ klientai sulaukė nemalonių naujienų: paskelbta apie augančias kainas, pokyčiai palies ir pensininkus

„Swedbank“ paskelbė apie reikšmingus kainoraščio pokyčius, kurie įsigalios nuo šių metų rugsėjo 1 dienos. Daugiausiai pokyčių pajus klientai, kurie naudojasi banko kredito kortelėmis, taip pat investuoja į vertybinius popierius ar yra prisijungę prie specialios „Senjorų“ programos.

Vienas populiariausių bankų Lietuvoje informuoja apie pokyčius, kurie bus taikomi Latvijoje, o panašių pokyčių galime sulaukti ir mūsų šalyje. Pranešama, kad Iki šiol „Gold“ kredito kortelės mėnesinis mokestis buvo 5 eurai, o kortelės išdavimo kaina siekė 1,70 euro. 

Tačiau nuo rugsėjo 1 dienos šie mokesčiai bus padidinti, mėnesinis mokestis kils iki 6 eurų, o kortelės išdavimas kainuos 2,50 euro. 

Bankas primena, kad visuomenėje dažnai painiojamos mokėjimo ir kredito kortelės: kasdieniams pirkiniams dauguma naudoja debetines korteles, o kredito kortelės veikia pagal kitą principą.

Kartu su kainų pokyčiais bankas žada ir papildomas naudas. Skelbiama, kad „Gold“, „Platinum“ bei kredito kortelių turėtojams bus suteikta apsauga nuo sugadintų ar nepristatytų siuntinių iš elektroninių parduotuvių bei pagerintos pirkinių draudimo sąlygos. 

Tie klientai, kurie nesutiks su šiais pakeitimais, galės iki 2025 metų rugpjūčio 31 dienos nutraukti kredito kortelės sutartį be papildomų mokesčių.

Sukčiai vėl taikosi į klientus

Tuo pat metu „Swedbank“ įspėja apie naują sukčiavimo bangą. Savaitgalį Latvijoje buvo aktyviai siuntinėjami suklastoti elektroniniai laiškai, kuriuose žmonės raginami atnaujinti asmens duomenis. Tokiais laiškais siekiama išvilioti konfidencialią informaciją, o juos gauna ir banko klientai Lietuvoje.

Bankas pabrėžia, kad niekada nesiunčia laiškų su prašymais atnaujinti asmeninius duomenis el. paštu. Jei kiltų poreikis, „Swedbank“ su klientais susisiektų tik per interneto banką, o tai vienintelis saugus būdas pateikti reikiamą informaciją.

Pagal klientų pateiktą informaciją aiškėja, jog šįkart sukčiai taikėsi į darbinius el. paštus, todėl daugelis šiuos laiškus pastebėjo tik pirmadienį, prasidėjus naujai darbo savaitei.

Tiems, kurie visgi pateikė savo duomenis apgaulinguose laiškuose, „Swedbank“ rekomenduoja nedelsiant susisiekti su banku ir užblokuoti prieigą prie interneto banko ar mokėjimo kortelių, kad būtų išvengta galimų finansinių nuostolių.

Pokyčiai ir „Senjorų“ programos dalyviams

Keisis sąlygos ir tiems klientams, kurie prie banko „Senjorų“ programos prisijungė iki 2016 metų rugsėjo 1 dienos. 

Iki šiol jie mokėjo 3 eurų komisinį mokestį už pinigų pervedimus į kitų asmenų sąskaitas, nepriklausomai nuo to, ar tai buvo „Swedbank“, ar kito banko sąskaita. Nuo šiol šis mokestis didės iki 5 eurų.

Ar patiko šis įrašas?
 
Temos: Swedbank

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas