„Google“ pristato svarbų paieškos atnaujinimą, dirbtinis intelektas kardinaliai keičia mūsų visų įpročius

Paskelbė Lukas Snarskis
Paskelbta

„Google“ pristato svarbų paieškos atnaujinimą, dirbtinis intelektas kardinaliai keičia mūsų visų įpročius

Norint greitai ir patogiai surasti informaciją internete, dauguma mūsų neabejodami renkasi „Google“ paieškos sistemą. Ji tapo įprasta ir dažniausiai naudojama skaitmeninio pasaulio kasdienybės dalimi.

JAV technologijų milžinė pamažu randa būdą, kaip savo paieškos sistemą pritaikyti dirbtinio intelekto erai. Nuo pat DI pokalbių įrankių bumo pradžios buvo aišku, kad technologijų milžinė turi iš naujo apibrėžti savo poziciją ir panašu, kad dabar žengiami pirmieji rimti žingsniai.

Bendrovė siunčia aiškų signalą - ji ne tik supranta, kaip dirbtinį intelektą integruoti į paiešką, bet ir kaip tai padaryti taip, kad tai būtų naudinga tiek vartotojams, tiek reklamos užsakovams. Įprastas naršymas ir ieškojimas po omą gali būti praeitis.

„Google“ aktyvavo reikšmingą paieškos sistemos atnaujinimą, kuris bus žinomas kaip „AI Mode“, kuris keičia paieškos logiką, orientuodamasis į vaizdus ir pokalbius. Vartotojai gali pradėti paiešką nebe įvedę raktinius žodžius, o aprašydami tai, ko ieško, arba net įkeldami nuotrauką. 

Sistema tuomet pateikia įkvepiančių idėjų, vizualinių pasiūlymų, nuorodų ir leidžia dar labiau tikslinti norimus kriterijus, pavyzdžiui, „tamsesnės spalvos“, „jaukesnis stilius“ ir pan.

Šio sprendimo pagrindas yra patobulinta „Gemini 2.5“ dirbtinio intelekto versija, kuri geriau supranta vaizdus ir net subtilias jų detales. Paieškos variklis fone atlieka kelis susijusius užklausų scenarijus, atsižvelgia į foninius objektus ir kontekstą, todėl rezultatai tampa ne tik tikslesni, bet ir geriau atitinka realius vartotojų poreikius. 

Paieškos procesas tampa labiau pokalbio pagrindu veikiantis – labai panašus į GPT tipo asistentus. Šie pokyčiai skirti ne tik pagerinti vartotojo patirtį, bet ir parodyti verslams, kad „Google“ ir toliau išlieka galinga platforma pasiekti pirkėjus. 

„AI Mode“ glaudžiai susijęs su apsipirkimu: galima paprašyti, pavyzdžiui, „džinsų, kurie nebūtų per laisvi“, arba įkelti kambario nuotrauką su prašymu rasti idealią lempą. Sistema iškart pateikia konkrečius pasiūlymus su galimybe įsigyti.

Naujoji funkcija šiuo metu pasiekiama anglų kalba JAV vartotojams, tačiau netrukus ją planuojama išplėsti ir į kitas kalbas – hindi, japonų, korėjiečių, indoneziečių ir portugalų (Brazilijos) versijas. Be to, numatyta integracija į „Chrome“, „Gemini“ aplikaciją bei kūrėjams skirtus įrankius, tokius kaip „AI Studio“ ar „Vertex AI“.

Ar patiko šis įrašas?
 

Lukas Snarskis


Projekto vadovas

Bilis.lt portalo įkūrėjas ir vadovas. Apie technologijas rašau jau daugiau nei dešimt metų, o taip pat stebiu pasaulio aktualijas. Rašymas yra mano didžiausias pomėgis, kurį prieš penkerius metus pavyko paversti ir pragyvenimo šaltiniu.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas