Lietuviai pamėgo „Sodros“ siūlomą naujovę: naujas sprendimas, kuris tapo tikru išsigelbėjimu daugeliui

Paskelbė Ina Jonaitienė
Paskelbta

Lietuviai pamėgo „Sodros“ siūlomą naujovę: naujas sprendimas, kuris tapo tikru išsigelbėjimu daugeliui

„Sodros“ interneto svetainėje dirba Meda – virtuali asistentė, pasirengusi padėti klientams bet kuriuo paros metu. Dirbtinio intelekto pagrindu sukurtas išmanusis pokalbių robotas šiuo metu atsako į gyventojų klausimus trimis temomis ir nuolat tobulina savo žinias.

Virtuali „Sodros“ konsultantė Meda, veikianti interneto svetainėje www.sodra.lt, per kiek daugiau nei aštuonis mėnesius jau spėjo atsakyti į klausimus beveik 77 tūkst. klientų. Ji padeda rasti atsakymus dažniausiai gyventojams kylančiais klausimais apie svarbiausias „Sodros“ paslaugas.

Kas mėnesį vis daugiau žmonių naudojasi pokalbių roboto pagalba, todėl nuolat pildomas temų sąrašas ir tobulinami atsakymai. Šiuo metu Meda konsultuoja daugiau nei 10 temų, o iki 2025 metų pabaigos planuojama išplėsti iki 15. 

Dažniausiai klientai teiraujasi apie savarankiškai mokamas privalomojo sveikatos draudimo įmokas, papildomą pensijų kaupimą, nedarbo ar ligos išmokas.

Svarbu tai, kad pokalbių robotas vienu metu gali atsakyti neribotam kiekiui žmonių ir veikia visą parą. Daugiau nei ketvirtadalis visų užklausų gaunama po oficialių „Sodros“ darbo valandų, todėl gyventojai bet kuriuo metu gali gauti atsakymus į rūpimus klausimus.

Kaip bendrauti su virtualia asistente?

Virtuali konsultantė Meda veikia dirbtinio intelekto pagrindu. Ji geba suprasti šnekamąją kalbą, net jei tekstas parašytas su gramatinėmis ar skyrybos klaidomis, atpažįsta klausimo esmę ir pateikia atsakymus. 

Be to, jos ir klientų pokalbiai nuolat analizuojami ir tobulinami, kad atsakymai būtų vis aiškesni ir tikslesni.

Norint gauti greitą ir tikslų atsakymą, rekomenduojama atidžiai pasirinkti klausimo temą, pokalbyje naudoti pateiktus atsakymo variantus, o jei reikia – trumpai ir aiškiai suformuluoti savo klausimą.

Kada prireikia „gyvo“ konsultanto?

Meda padeda rasti bendro pobūdžio informaciją, pavyzdžiui, kaip pateikti prašymą dėl įmokų mokėjimo dalimis ar kokio dydžio privalomojo sveikatos draudimo įmokas reikėtų sumokėti. 

Tačiau jeigu reikalinga individuali konsultacija, Meda pasiūlo užsiregistruoti vizitui į „Sodros“ priimamąjį arba nurodo, kaip susisiekti su konsultantais telefonu +370 5 250 0883 ar internetu gyventojų paskyroje www.gyventojai.sodra.lt.

Ateityje – dar daugiau galimybių

Konsultacijų skaičiui nuolat augant, planuojama, kad net 80 proc. bendrų klausimų ateityje galės išspręsti būtent Meda, o „Sodros“ darbuotojai daugiau dėmesio galės skirti individualiems klientų atvejams.

Beje, Medos vardą sukūrė patys „Sodros“ darbuotojai, jis atspindi svarbiausias asistento savybes, tokias kaip mandagumą, empatiją, darbštumą ir atsakingumą.

Ar patiko šis įrašas?
 

Rašydama apie astrologiją ir gyvenimo naujienas, siekiu kurti turinį, kuris įkvepia, guodžia ir priverčia susimąstyti. Mano tekstuose susilieja meilė žvaigždėms, domėjimasis žmogaus vidiniu pasauliu ir noras dalintis įžvalgomis apie kasdienybę, tiek dangišką, tiek žemišką.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas