Lietuvos žygis Europos čempionate sulaukė įspūdingo susidomėjimo, vienos rungtynės sujaukė visą televizijų grafiką

Pranešimas spaudai
Paskelbta

Lietuvos žygis Europos čempionate sulaukė įspūdingo susidomėjimo, vienos rungtynės sujaukė visą televizijų grafiką

Antradienio vakarą Lietuvos krepšinio aistruolių dėmesį prikaustė lemiamos Europos čempionato rungtynės. „Telia“ atskleisti duomenys rodo, kad dvikovą tarp Lietuvos ir Graikijos rinktinių stebėjo beveik 4 kartus daugiau žiūrovų nei įprastai tuo metu. 

Milžinišką susidomėjimą lėmė ne tik kova dėl patekimo į pusfinalį, bet ir tai, kad tokio lygio rungtynių sirgaliai laukė dešimtmetį. Pasak „Telia“ televizijos technologijų vadovo Almanto Klimo, net ir vėlyvas darbo dienos laikas nesutrukdė lietuviams susiburti prie ekranų ir rodyti išskirtinį palaikymą.

„Lietuvių rinktinė nusileido graikams, tačiau ji subūrė tautiečius ir leido dar labiau pajausti bendrą kovos dvasią. Šios rungtynės nebuvo tik transliacija – tai nacionalinis įvykis, trumpam pakeitęs visą televizijos rinką. Mūsų duomenys rodo ne tik rekordinį žiūrovų šuolį, bet ir tai, kad krepšinis prikaustė absoliučią daugumą tuo metu televiziją žiūrėjusių žmonių. 

Kiekvienų Europos čempionato rungtynių metu, kuriose žaidė lietuviai, auditorija padidėdavo bent tris kartus. Šiuos rezultatus svarbu vertinti platesniame kontekste – kai kurios rungtynės vyko ir darbo valandomis, kai bendras televizijos žiūrimumas įprastai yra mažesnis“, – teigia „Telia“ televizijos technologijų vadovas.

Prie ekranų – beveik pusė Lietuvos žiūrovų

Antradienio vakaro drama tarp Lietuvos ir Graikijos rinktinių pasiekė šio čempionato žiūrimumo rekordą. „Telia“ duomenimis, lemiamas rungtynes stebėjo beveik 4 kartus daugiau žiūrovų nei įprastai tuo metu. Šis ažiotažas tiesiogiai paveikė kitas TV programas: tuo pačiu metu kitų kanalų auditorija susitraukė 15-36 procentais.

Nors aistruolių susidomėjimas buvo didelis viso čempionato metu, nė vienerios ankstesnės rungtynės neprilygo ketvirtfinalio TV žiūrovų skaičiui. Antrąją vietą pagal auditorijos dydį užėmė dvikova su Suomijos rinktine, o pačią pirmąją dvikovą su Didžiąja Britanija įsijungė 3,6 karto daugiau žiūrovų nei įprastai, tačiau susidomėjimas tuomet dar nebuvo toks didelis, kad juntamai paveiktų dienos žinių reitingus.

„Daugiausia dėmesio natūraliai sulaukė mačai, kurie vyko patogiu laiku, pavyzdžiui, šeštadienio vakaro aštuntfinalio kova su Latvija. Tačiau ketvirtfinalio svarba ir įtampa buvo tokia didelė, kad antradienio rungtynės su Graikija viską apvertė aukštyn kojomis – matome, kad dėl krepšinio daugelis paaukojo ne tik kitas laidas, bet ir poilsį prieš darbo dieną“, – sako A. Klimas.

Rungtynes stebėjo ir svetur

Užsienyje esančių sirgalių palaikymas toks pat ryškus ir matomas, kaip ir tribūnose. „Telia“ duomenimis, klientų skaičius Suomijoje, kur vyko vienas iš čempionato grupių etapas, išaugo 20 proc., o jų mobiliųjų duomenų naudojimas padvigubėjo. Tai rodo, kad išvykę sirgaliai aktyviai sekė rungtynes, dalijosi emocijomis ir palaikė rinktinę iš arti.

„Krepšinis Lietuvoje yra daugiau nei sportas, tai reiškinys, kuris suburia žmones. Šių rungtynių žiūrimumo duomenys parodė, kad net ir vėlyvą darbo dienos vakarą sirgaliai aktyviai jungėsi stebėti transliacijos. Matome, jog krepšinis išlieka vienu svarbiausių turinio tipų, galinčių pasiekti ir sutelkti tokią plačią auditoriją tiek Lietuvoje, tiek užsienyje,“ – sako „Telia“ televizijos technologijų vadovas.

Lietuvių komandos pasirodymas Senojo žemyno čempionate jau baigėsi, tačiau jau rugsėjo 20 dieną tik „Telia Play“ platformoje bus galima stebėti visas Lietuvos krepšinio lygos (LKL) sezono varžybas. „Betsson-LKL“, kuriame rungtyniaus 9 komandos, kiekvieną mačą platformoje bus galima žiūrėti tiesiogiai.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas