Keiksmai „YouTube“ vaizdo įrašuose taps norma? Keičiamos platformos taisyklės, sprendimas nustebins

Danielius Mažeikis , 2025-07-31, 12:00
0
Keiksmai „YouTube“ vaizdo įrašuose taps norma? Keičiamos platformos taisyklės, sprendimas nustebins

YouTube“ atnaujino savo reklamų gaires ir pakeitė požiūrį į turinį, kuriame vartojami keiksmažodžiai. Nuo šiol turinio kūrėjai gali gauti visą pajamų dalį net ir tada, jei jų vaizdo įrašai prasideda stipriais keiksmažodžiais. Tai žymi svarbų posūkį platformos politikos kryptimi, kuri iki šiol buvo gerokai griežtesnė.

„YouTube“ monetizacijos politikos vadovas patvirtino šiuos pokyčius vaizdo įraše, paskelbtame kūrėjams skirtame „Creator Insider“ kanale. Pagrindinis pokyčio aspektas yra tas, kad kūrėjai dabar gali naudoti stiprius keiksmažodžius per pirmąsias septynias savo vaizdo įrašo sekundes ir vis tiek išsaugoti visą reklamos pajamų sumą. 

Tai yra reikšmingas pasikeitimas lyginant su ankstesnėmis taisyklėmis, kuriose tokie žodžiai automatiškai ribodavo monetizacijos galimybes. Pasak „YouTube“ atstovų, ši nauja tvarka yra priartinta prie televizijos transliacijų standartų. 

Pabrėžiama, kad šis žingsnis nėra skirtas skatinti dažnesnį keiksmažodžių vartojimą, bet siekiama padėti reklamuotojams geriau priderinti savo reklamą prie atitinkamo turinio. Kitaip tariant, sistema leidžia suderinti reklamos pobūdį su auditorijos lūkesčiais, neprarandant kūrėjams galimybės užsidirbti.

Tačiau svarbu pažymėti, kad vis dar galioja tam tikri apribojimai. Jei vaizdo įrašo pavadinime ar miniatiūroje (thumbnail) bus panaudotas keiksmažodis, tokio turinio monetizacija nebus pilna. Šis sprendimas rodo, kad „YouTube“ stengiasi rasti pusiausvyrą tarp turinio laisvės ir reklamos partnerių interesų.

Tuo pat metu „YouTube“ paskelbė apie dar vieną naujovę amžiaus tikrinimo sistemą, skirtą nepilnamečiams vartotojams Jungtinėse Valstijose. Ši sistema remiasi dirbtiniu intelektu, kuris analizuoja vartotojo žiūrimus vaizdo įrašus, paieškos istoriją bei paskyros senumą, kad galėtų nustatyti jo amžių. 

Jei sistema identifikuoja, kad vartotojas yra jaunesnis nei 18 metų, automatiškai aktyvuojami apribojimai, įsijungia amžių atitinkantys filtrai, išjungiamos suasmenintos reklamos ir įjungiami skaitmeninės gerovės įrankiai.

Šios dvi naujienos rodo, kad „YouTube“ bando suderinti kūrėjų laisvę, reklamos partnerių interesus ir vartotojų saugumą. Viena vertus, kūrėjams suteikiama daugiau lankstumo kalbos atžvilgiu, kita vertus, stiprinama apsauga jauniausiems žiūrovams. Toks požiūris gali padėti platformai išlaikyti savo įtaką ir pritraukti tiek turinio kūrėjus, tiek reklamuotojus bei užtikrinti saugią aplinką žiūrovams.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas