Prisijunkite
Lukas Snarskis
Paskelbta
Prisijunkite
Lukas Snarskis
Paskelbta
Muzikos platforma „Spotify“ yra populiari ne tik tarp lietuvių, tačiau tai yra vienas rinkos lyderių ir visame pasaulyje. Daugelis jau ne vienerius metus tikisi, jog čia bus galima klausytis ir aukščiausios kokybės muzikos.
Srautinės transliavimo platformos naudotojai dabar sulaukė ne pačių geriausių naujienų. Nors šiuo metu dar nėra paskelbtas išsamus šalių sąrašas, bendrovė patvirtino, kad ketina kelti savo paslaugų kainas įvairiuose regionuose, įskaitant ir Europą.
Teigiama, kad pranešimai apie kainų pasikeitimus jau artimiausiu metu pasieks esamus prenumeratorius. Tiems, kurie jau naudojasi „Premium“ paslaugomis, kainų pokyčiai bus taikomi nuo kito mėnesio sąskaitos. Tai reiškia, kad šimtai milijonų žmonių jau dabar turėtų atkreipti dėmesį į savo paskyros nustatymus.
Nors „Spotify“ neįvardijo konkrečių šalių, kuriose vyks šie pokyčiai, jau aišku, kad kai kuriose Europos Sąjungos valstybėse kainos jau pakilo. Pavyzdžiui, Ispanijoje, Italijoje ir Portugalijoje „Premium“ planas pabrango vienu euru ir dabar kainuoja nuo 11,99 euro.
Tai reiškia, kad „Spotify“ prenumerata čia pasiekė aukščiausią kainos lygį nuo paslaugos įkūrimo. Svarbu pažymėti, kad kainų pokyčiai taikomi ne tik individualiems planams. Labai tikėtina, kad panašūs pakėlimai artimiausiu metu paveiks ir šeimos, studentų bei „Duo“ planų naudotojus, tačiau tikslios sumos dar nėra paskelbtos.
Tiesa, bent jau Lietuvoje kol kas nematyti jokių kainos pokyčių. „Premium“ planas ir toliau kainuoja 8,99 eurus. Kaip bebūtų, jeigu tokie „Spotify“ pakeitimai bus taikomi visose rinkose, tuomet galima tikėtis, kad jau artimiausiu metu tokia prenumerata kainuos 9,99 eurus per mėnesį.
Tai rodo, kad augančios sąnaudos, tiek dėl licencijų, tiek dėl infrastruktūros, jau nebegali būti padengiamos be tiesioginio vartotojų įnašo. „Spotify“ siekia užtikrinti ilgalaikį tvarumą ir išlikti konkurencinga rinkoje, kurioje vis daugiau platformų siūlo panašias paslaugas už panašią kainą.
Šis žingsnis nestebina, nes „Spotify“ jau ne pirmą kartą per pastaruosius kelerius metus peržiūri savo kainodarą. Tuo pat metu bendrovė stengiasi išlaikyti investicijas į technologijas, turinio licencijavimą ir plėtrą į naujas rinkas.
Tiesa, pastarasis „Spotify“ finansinis pranešimas parodė nevienareikšmį vaizdą. Bendrovė gali džiaugtis rekordiškai išaugusiu „Premium“ vartotojų skaičiumi, tačiau pajamos vis tiek neatitiko investuotojų lūkesčių. Antrąjį metų ketvirtį bendrovei pritrūko 100 mln. JAV dolerių, kad pasiektų savo prognozuotą pelno kartelę.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti