Naujos funkcijos, naujos galimybės: „YouTube“ pristato naujienas, kurios iš esmės pakeis turinio kūrimą

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Naujos funkcijos, naujos galimybės: „YouTube“ pristato naujienas, kurios iš esmės pakeis turinio kūrimą

„YouTube“ išlieka didžiausia vaizdo įrašų platforma pasaulyje, kasdien pritraukianti milijonus vartotojų. Skirtingai nuo daugumos kitų VOD („Video on Demand“ - vaizdo turinys pagal užklausą) paslaugų, didžioji dalis turinio čia tebėra nemokama, o vartotojai gali pasirinkti tik tarp reklaminės versijos arba „Premium“ abonemento. 

Tačiau šiuo metu platforma ne tik palaiko populiarumą, bet ir nuolat diegia naujoves, kad naudotojų patirtis būtų patogesnė ir modernesnė. Nauji įrankiai yra skirti tiek žiūrovams, tiek kūrėjams, o pokyčiai leis dar greičiau kurti, dalintis ir monetizuoti turinį. 

Viskas vyksta kaip dalis „Made on YouTube“ iniciatyvos, skirtos pagerinti transliacijų ir įrašų kokybę. Šie atnaujinimai rodo, kad „YouTube“ ne tik seka rinkos tendencijas, bet ir pats jas formuoja. Tai profesionalizuoja turinį, kurį vartotojai gauna kasdien, ir priartina platformą prie aukštos kokybės žiniasklaidos standartų.

Patogesnės transliacijos ir nauji formatai

Viena įdomiausių naujovių, tai galimybė atlikti bandomąją tiesioginę transliaciją. Tai leidžia kūrėjams patikrinti garso bei vaizdo nustatymus prieš pradedant oficialų eterį, taip išvengiant techninių nesklandumų.

Kita funkcija yra „Playables on Live“, suteikianti galimybę transliuoti daugiau nei 75 žaidimus, tuo pat metu bendraujant su žiūrovais. Pridėjus tiek horizontalią, tiek vertikalią transliaciją bei integruotą pokalbių langą, kūrėjai gali patogiau valdyti savo turinį, o žiūrovai lengviau sekti veiksmą. Tai ne tik praplečia kūrėjų galimybes, bet ir gerokai padidina auditorijos įsitraukimą.

Dirbtinio intelekto pagalba ir monetizacijos galimybės

Platforma pristatė ir DI (dirbtinio intelekto) pagrindu veikiantį įrankį, leidžiantį automatiškai išskirti įdomiausias tiesioginės transliacijos akimirkas. Šiuos fragmentus galima greitai paversti „YouTube Shorts“ vaizdo įrašais, taip pasiekiant dar didesnę auditoriją.

Naujovių sulaukė ir uždarbio modeliai. Dabar transliacijose reklamos gali būti rodomos šalia vaizdo („side-by-side“), todėl jos netrukdo žiūrovams, o kūrėjams suteikia papildomą pajamų šaltinį. 

Taip pat atsirado galimybė sklandžiai pereiti iš viešų transliacijų į privačias, skirtas tik kanalo nariams, nepertraukiant eterio. Visa tai daro kūrėjų darbą patogesnį ir užtikrina, kad žiūrovų patirtis būtų kokybiškesnė nei bet kada anksčiau.

Bendruomenių kūrimas ir ateities vizija

Nauji įrankiai padeda efektyviau bendrauti su auditorija ir burti ištikimas bendruomenes aplink kanalus. „YouTube“ nuolat testuoja papildomas funkcijas, leidžiančias dar greičiau pasiekti tikslinę auditoriją.

Šios galimybės anksčiau buvo prieinamos tik profesionalioms žiniasklaidos organizacijoms, tačiau dabar atveriamos visiems, tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems kūrėjams. 

Rezultatas, tai vis profesionalesnis turinys, kurio kokybė auga su kiekvienais metais. Akivaizdu, kad „YouTube“ žengia dar vieną žingsnį į priekį, suteikdamas vartotojams patogesnę, kūrėjams pelningesnę ir visiems kartu įdomesnę patirtį.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas