Prisijunkite
Prisijunkite
Pandemijos metu smarkiai išaugę planšetinių kompiuterių pardavimai kuris laikas mažėjo, tačiau naujausi duomenys rodo, kad situacija keičiasi. Dabar pasirodė ir naujausi pardavimų duomenys, kurie rodo pozityvius ženklus.
Pasaulinė planšetinių kompiuterių rinka šių metų pirmąjį ketvirtį išaugo 8,5 proc., rodo „Canalys“ duomenys. Tačiau augimo priežastys skirtingose šalyse – nevienodos.
Pandemijos metu planšečių paklausa iššovė į viršų, nes žmonės masiškai dirbo ir mokėsi iš namų. Dabar šie įrenginiai jau yra 4–5 metų senumo, todėl vartotojai pradeda juos keisti naujais. Būtent tai lėmė JAV planšečių rinkos atsigavimą šių metų pradžioje.
Nors JAV prezidento Donaldo Trumpo administracija paskelbė bendrą muito tarifų politiką, iš pradžių planšetės, išmanieji telefonai ir lustai buvo atleisti nuo šių tarifų. Todėl trumpuoju laikotarpiu tai neturėjo didelės įtakos.
Vis dėlto „Canalys“ prognozuoja, kad brangstant kitiems produktams, planšetinių kompiuterių atnaujinimo ciklai ilgės ir jie jau nebėra pirmo prioriteto įrenginiai. Kinijoje planšečių rinka pirmąjį metų ketvirtį augo dviženkliu tempu.
Tam įtakos turėjo vyriausybės teiktos vartotojų subsidijos, kurios sutapo su tradicinėmis Naujųjų metų nuolaidomis. Nors išmaniųjų telefonų rinkoje „Apple“ prarado pirmaujančią poziciją, planšečių segmente ji išlieka lyderė.
Tačiau „Huawei“ ir „Xiaomi“ greitai vejasi dėl sėkmingai vystomų išmaniųjų ekosistemų, o „Honor“ stiprina savo pozicijas pigesnių įrenginių segmente.
Pasauliniu mastu JAV technologijų milžinė „Apple“ išlieka aiški planšetinių kompiuterių rinkos lyderė. Įmonė per ketvirtį išsiuntė 13,7 mln. įrenginių, o tai 14 proc. augimas lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. „Samsung“ rinkos dalis sumažėjo 5,2 proc., tačiau bendrovė išlaiko antrąją poziciją.
Tuo tarpu „Xiaomi“ demonstruoja įspūdingą augimą, kuris siekia net 56,1 proc., su 3 mln. vienetų. Tokiu rezultatu įmonė aplenkė „Lenovo“, kuri dabar yra ketvirta, o „Huawei“, nors ir gerai laikosi Kinijoje, pasauliniu mastu praranda pozicijas, šios bendrovės atžvilgiu fiksuojamas smukimas siekia 12,5 proc.
Svarbu paminėti, kad planšetiniai kompiuteriai perkami ne tik individualių vartotojų, bet ir verslo organizacijų, mokyklų. Tiesa, šis segmentas pirmąjį ketvirtį išliko stabilus. Galima tikėtis, kad per likusius metus vyriausybės imsis stambių pirkimų.
Tad nors vartotojų rinkos atsigavimas jaučiamas, institucijų pirkimai vis dar laukia aiškesnio postūmio. Vis dėlto bendra pasaulinė dinamika aiški – planšetės išgyvena naują augimo bangą.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti