Prisijunkite
Prisijunkite
„Minecraft“ filmas, apie kurį kalbėta metų metus, galiausiai pasiekė kino teatrus ir padarė tai su trenksmu. Tikėtasi, kad startas bus stiprus – galbūt apie 150 milijonų dolerių per pirmąjį savaitgalį. Tačiau realybė pranoko net optimistiškiausias prognozes.
Neseniai kino teatruose pasirodęs filmas vos per kelias dienas uždirbo daugiau nei 300 mln. JAV dolerių. Tai ne tik viršijo lūkesčius, bet ir sumušė naują rekordą, anksčiau priklausiusį „Super Mario Bros.“ filmui.
2023 metais „Super Mario Bros.“ kino ekranus šturmavo per Velykų savaitgalį ir uždirbo 146,4 mln. JAV dolerių. Tuomet tai atrodė beveik neįmanomas pasiekimas. Visgi dabar, kai „Minecraft“ šią ribą viršijo daugiau nei dvigubai, aiškėja, kad vaizdo žaidimų ekranizacijos jau seniai išaugo iš nišinės pramogos rėmų.
Jos tampa pagrindiniais holivudiniais blokbasteriais, uždirbančiais šimtus milijonų dolerių visame pasaulyje. Filmas su Jacku Blacku ir Jasonu Momoa, kurie abu turi milžinišką fanų bazę, ne tik suviliojo žaidimo gerbėjus, bet ir smalsius žiūrovus, kurie su „Minecraft“ nieko bendro iki tol neturėjo.
Tai filmas, kuris sėkmingai peržengė žaidimų gerbėjų bendruomenės ribas ir tapo popkultūros reiškiniu. Be to, „Minecraft“ filmo išleidimas tapo svarbiausiu kino įvykiu nuo praėjusių metų vasaros, kai debiutavo bendras „Deadpool“ ir „Wolverine“ filmas.
Tai pirmas tokio masto atvejis po jų, kai vien per vidaus rinkas, JAV ir Kanadą, startas buvo toks galingas. Dar daugiau – „Minecraft“ tapo sėkmingiausiu premjeriniu filmu visoje „Warner Bros.“ istorijoje, net jei neskaičiuotume infliacijos.
Šiuo metu „Minecraft“ ekranizacija jau užima 12-ą vietą tarp visų laikų daugiausiai uždirbusių filmų, paremtų žaidimais. O jei tempas išsilaikys, jis turėtų greitai pakilti dar aukščiau. Tarp lyderių yra tokie projektai kaip „Detective Pikachu“, „Uncharted“, „Warcraft“ ir „Rampage“. Visi jie uždirbo daugiau nei 400 mln., bet nė vienas nesurinko tokios sumos taip greitai kaip „Minecraft“.
Įdomu tai, kad kritikai nėra itin palankūs šiam filmui. Dauguma atsiliepimų kalba apie vidutinišką siužetą, pernelyg vaikišką humorą ar vizualinį stilių, kuris ne visiems patinka. Tačiau tai – dar viena įrodymas, kad žiūrovų skonis kartais kardinaliai skiriasi nuo kritikų vertinimų.
Didžioji dauguma tėvų, vaikų ir žaidimo fanų rado, ką mylėti – ar tai būtų pažįstami personažai, ar pasaulis, kuriame jie patys statė namus ir kovojo su zombiais.
„Minecraft“ sėkmė taip pat gali paskatinti kitų žaidimų ekranizacijų bangą. Jei šis filmas peržengs 1 milijardo dolerių ribą, tai taps dar vienu signalu studijoms, kad žaidimų adaptacijos – tai ne tik finansinis potencialas, bet ir ilgalaikės, ištikimos auditorijos. Ir jos nori dar daugiau.
Dabar belieka stebėti, kiek ilgai „Minecraft“ išsilaikys topuose. Ir ar sugebės pasiekti „Super Mario Bros.“ galutinį rezultatą – 1,36 milijardo JAV dolerių. Viena aišku – žaidimų pasaulis kine jau seniai nebėra tik niša. Jis tapo pagrindiniu žaidėju.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti