Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Nauja kūrybos era: „Nvidia“ ir „Microsoft“ dirbtinio intelekto įrankiai keičia 3D menininkų darbą iš esmės
Trimatės grafikos pasaulis nuolat keičiasi, o naujausios technologijos šiuos pokyčius tik dar labiau paspartina. Vis daugiau dėmesio skiriama dirbtinio intelekto galimybėms, kurios leidžia supaprastinti sudėtingus procesus.
Kūrybinės industrijos profesionalai ilgą laiką susidūrė su iššūkiu, tai 3D objektų kūrimas reikalavo daugybės valandų rankinio darbo. Dabar atsiranda priemonės, kurios šį procesą keičia iš esmės.
Parodoje Berlyne pristatyti „Nvidia“ ir „Microsoft“ sprendimai rodo, kad ateities kūryba taps greitesnė, paprastesnė ir labiau orientuota į menininko idėją, o ne į techninius barjerus.
Naujas „Nvidia“ šablonas kūrėjams
Svarbiausia naujovė, tai „Nvidia“ sukurtas šablonas, paremtas moderniu dirbtinio intelekto modeliu. Jo veikimo principas paprastas, tai menininkas įveda trumpą aprašymą, pavyzdžiui, naktinis turgus, o sistema sugeneruoja iki dvidešimties skirtingų objektų variantų.
Tai suteikia galimybę vos per kelias minutes turėti daug idėjų, kurios anksčiau būtų pareikalavusios valandų darbo. Kūrėjai gali naudotis „Nvidia Sana“ technologija, kuri pateikia aukštos raiškos peržiūras.
Pasirinkti modeliai gali būti koreguojami, atmetami ar patvirtinami, o kai jie įgyja galutinę formą, eksportuojami į populiarias programas, tokias kaip „Blender“. Tokiu būdu dirbtinis intelektas perima daugiausiai techninio darbo, leisdamas kūrėjui daugiau dėmesio skirti estetikai ir vizijai.
Šis šablonas panaikina daug sudėtingų etapų, kurie anksčiau stabdydavo kūrybinį procesą. Dabar menininkai gali greitai „prototipuoti“, išbandyti įvairias idėjas ir judėti pirmyn be ilgo laukimo.
„Microsoft TRELLIS“ privalumai
Kitas žingsnis, tai „Microsoft“ sukurtas sprendimas „Trellis NIM“. Tai mikropaslauga, leidžianti kurti trimatę grafiką iš teksto aprašymų be sudėtingų nustatymų. Ji veikia su „GeForce RTX“ ir „RTX PRO“ vaizdo plokštėmis, todėl kūrėjams nebereikia gilintis į techninius aspektus.
Vienas didžiausių „Trellis“ pranašumų, tai greitis. Dėl „Nvidia“ optimizacijų objektai generuojami iki dvidešimties procentų sparčiau nei įprastose programose. Pavyzdžiui, naudojant „GeForce RTX 5090“, vieno objekto sukūrimas sutrumpėja maždaug šešiomis sekundėmis. Atrodytų, kad tai nedidelis skirtumas, tačiau gamybos studijoms, kuriose per dieną sukuriami šimtai modelių, toks pagreitėjimas tampa esminiu pranašumu.
Naudojimo paprastumas taip pat svarbus. Užtenka įkelti šabloną su modeliais, įrašyti idėją, o sistema pati sugeneruoja objektus. Juos galima redaguoti, keisti ar pašalinti, o galiausiai vienu mygtuku paversti pilnais 3D modeliais ir eksportuoti į pageidaujamas programas.
Dirbtinis intelektas kūryboje
Šių sprendimų tikslas nėra pakeisti kūrėją, o palengvinti jo darbą. Dirbtinis intelektas perima pasikartojančias technines užduotis, o menininkui paliekama daugiau erdvės idėjoms ir kūrybinei laisvei. Tai naujas būdas realizuoti vizijas, kurios anksčiau buvo per daug sudėtingos ar reikalavo per daug laiko.
„Nvidia“ šablonas ir „Microsoft TRELLIS“ paslauga ženkliai sutrumpina prototipų kūrimo laiką. Tai, kas buvo laikoma sudėtingiausia darbo dalimi, dabar tampa greičiausia. Kūrybos procesas tampa lengvesnis, o galimybė eksperimentuoti ir išbandyti naujas idėjas, kur kas didesnė.
Ši revoliucija rodo, kad dirbtinis intelektas tampa neatsiejama kūrybos dalimi. Jis leidžia kurti greičiau, efektyviau ir drąsiau. Ateities turinys bus formuojamas pasitelkiant technologijas, kurios ne riboja, o išplečia kūrėjo galimybes.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti