Prisijunkite
Prisijunkite
Dirbtinio intelekto lenktynės dar niekada nebuvo tokios intensyvios – technologijų milžinai siekia ne tik pristatyti pažangiausius modelius, bet ir užvaldyti didžiausias vartotojų auditorijas. Kiekvienas naujas skaičius, kiekviena ataskaita tampa ne tik statistika, bet ir ginklu konkurencinėje kovoje.
Pastaruoju metu vis daugiau dėmesio sulaukia „Gemini“ dirbtinio intelekto sprendimai, kas yra „Google“ atsakas į „OpenAI“ ir „Meta“ dominavimą. Vis dėlto naujausi duomenys rodo, kad „Google“ šioje kovoje dar turi kur pasitempti.
„Gemini“ šiuo metu turi apie 350 mln. mėnesinių vartotojų visame pasaulyje, o tai yra gerokai mažiau nei „ChatGPT“ ar „Meta AI“. Šie skaičiai paaiškėjo viešumoje pasirodžius neseniai pateiktiems teismo dokumentams, kuriuose „Google“ ginasi dėl antimonopolinio ieškinio.
Kaip praneša „The Information“, per vieną iš vykstančio teismo proceso posėdžių „Google“ pateikė skaidrę, atskleidžiančią detalią aktyvių „Gemini“ asistento naudotojų statistiką. Remiantis šia informacija, 2025 metų kovo mėnesį „Gemini“ turėjo 350 mln. mėnesinių vartotojų, o apie 35 mln. žmonių šia technologija naudojosi kasdien.
Nors šie skaičiai atrodo įspūdingi, palyginti su konkurentais situacija nėra tokia džiuginanti. „OpenAI“ nurodo, kad „ChatGPT“ turi daugiau nei 400 mln. aktyvių naudotojų per mėnesį, o „Meta AI“, anot „TechCrunch“, jau 2024 metų rugsėjį buvo priartėjusi prie 500 mln. naudotojų ribos.
Nepaisant to, „Google“ sugebėjo per metus ženkliai pasistūmėti į priekį. 2024 metų spalį „Gemini“ naudojosi vos 9 mln. kasdienių vartotojų, o mėnesio auditorija siekė 90 mln. Tad augimas akivaizdus, tačiau atotrūkis nuo pagrindinių konkurentų išlieka didelis.
Svarbu pažymėti, kad „Google“ pateikė šiuos skaičius kaip atsaką į JAV Teisingumo departamento kaltinimus, jog bendrovė galimai piktnaudžiauja savo pozicija plėsdama paieškos dominavimą naudojant dirbtinį intelektą. Tačiau šie skaičiai rodo, kad bent jau dirbtinio intelekto vartotojų bazės mastu „Google“ šiuo metu yra gerokai už pagrindinių konkurentų nugaros.
Kol kas nėra iki galo aišku, ar skaičiuojant „Gemini“ vartotojus buvo įtrauktos ir integracijos su tokiais produktais kaip „Google Workspace“ ar „Gmail“, kurie turi gerokai platesnę naudotojų bazę. Jei šie skaičiai įskaičiuoti nebuvo, realus „Gemini“ pasiekiamumas gali būti šiek tiek didesnis nei pateikiama viešai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti