Naująjį ESO sprendimą palankai vertina didžioji dalis klientų: net 8 iš 10 gyventojų teigiamai atsiliepia apie šią naujovę, ar sutinkate su tokiais teiginiais?

Pranešimas spaudai , 2024-12-14, 19:54 (atnaujinta 2025-03-04, 19:40)
14
Naująjį ESO sprendimą palankai vertina didžioji dalis klientų: net 8 iš 10 gyventojų teigiamai atsiliepia apie šią naujovę, ar sutinkate su tokiais teiginiais?

„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) šalyje jau yra įdiegęs milijoną išmaniųjų elektros skaitiklių, o pastangos tobulinti diegimo procesą duoda teigiamų rezultatų. Elektros vartotojų tyrimai rodo, kad teigiamai savo patirtį diegiant išmanųjį skaitiklį vertina 8 iš 10 apklausoje dalyvavusių ESO klientų.

„ESO inžinieriai kasdien pakeičia maždaug tūkstantį elektros skaitiklių ir atvykę pas klientą stengiasi įsiklausyti į jų poreikius, atliepti skirtingus lūkesčius. Klientų apklausos rodo, kad pastangos duoda rezultatų, per metus mes patobulinome procesus, taip pagerindami klientų patirtį“, – sako Aurelija Židickytė-Orvydė, ESO išmaniosios apskaitos valdymo departamento vadovė.

Atlikti elektros vartotojų tyrimai rodo, kad 8 iš 10 apklausoje dalyvavusių ESO klientų bendrovę vertina palankiai ir ją rekomenduotų kitiems. 2023 metais apie savo patirtį ESO diegiant išmanųjį skaitiklį teigiamai atsiliepė 7 iš 10 klientų.

ESO tyrimo metu klientai buvo prašomi įvertinti konkretaus su jais bendravusio darbuotojo gebėjimą suderinti laiką skaitiklio keitimui, taip pat – inžinierių profesionalumą, mandagumą bei komunikacijos aiškumą. Pasak A. Židickytės-Orvydės, gautas klientų rekomendacijos indeksas yra 72 proc. ir viršija rinkos vidurkį.

Tyrimas buvo atliktas vadovaujantis klientų rekomendacijos indekso (Net Promoter Score, NPS) metodologija. Klientų rekomendacijos indeksas yra vienas iš plačiausiai naudojamų klientų lojalumo ir pasitenkinimo matavimo rodiklių. Atliekant šį tyrimą, klientų paprastai klausiama, ar jie rekomenduotų įmonę savo draugams ir artimiesiems atsižvelgiant į turėtą patirtį. Indekso vertė gali svyruoti nuo -100 iki 100, o rodiklio reikšmė, kuri viršija 50 yra laikoma labai gera.

„Iš atsiliepimų matome, kad vartotojams svarbu, jog visa informacija apie skaitiklio keitimą būtų pateikta iš anksto, aiškiai ir suprantamai, o darbuotojai bendrautų mandagiai, atsakytų į kylančius klausimus, būtų lankstūs, prisitaikytų prie klientų poreikių bei atvyktų skaitiklio keisti klientams patogiu metu“, – sako A. Židickytė-Orvydė.

ESO specialistė primena, kad tuo atveju, jeigu skaitiklis yra ne būsto viduje, keičiant seną prietaisą išmaniuoju, kliento dalyvavimas nėra būtinas. „Be abejo, klientas keitimo procese gali dalyvauti, tačiau, jeigu neturi laiko, negali tuo metu būti objekte, mūsų inžinieriai nurašo duomenis, juos persiunčia klientui ir pakeičia skaitiklį be kliento dalyvavimo“, – apie procesą pasakoja A. Židickytė-Orvydė.

Ekspertė atkreipia dėmesį, kad norint užtikrinti, jog procesas vyktų sklandžiai, bendrovei svarbu turėti teisningus klientų kontaktus. ESO duomenys rodo, kad operatyviausiai informacija vartotojus pasiekia elektroninių paštu. „Jeigu klientas turi elektroninį paštą ir juo aktyviai naudojasi, jį reiktų nurodyti ESO savitarnos svetainėje“, – pastebi specialistė.

Iki šiol Lietuvoje ESO jau įdiegė 1 mln. 23 tūkst. išmaniųjų skaitiklių. Šie skaitikliai elektros suvartojimo duomenis surenka ir automatiškai perduoda nepriklausomiems tiekėjams, o gyventojams nebereikia patiems rūpintis jų deklaravimu. Detali apskaita leidžia analizuoti savo suvartojamos elektros duomenis ir sutaupyti keičiant vartojimo įpročius.

Išmanieji elektros skaitikliai Lietuvoje buvo pradėti diegti 2022 m. vasarą ir juos pakeisti numatyta dviem etapais. Iki 2026 m. skaitikliai keičiami daugiau nei 1 000 kWh elektros energijos per metus suvartojantiems klientams, gaminantiems vartotojams bei tiems, kuriems keičiamas sugedęs prietaisas. Skaitikliai keičiami ir asmenų su negalia prašymu.

Antruoju etapu nuo 2026 m. mažiau elektros energijos suvartojantiems klientams išmanieji skaitikliai bus keičiami, kai pasibaigs esamų skaitiklių metrologinės patikros terminas.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

14 komentarų

Forte

Pritariu ,kad ESO paprasčiausiai mulkina visus vartotojus su savo super skaitikliais,kurie visiškai neskirti komercinei elektros energijos apskaitai. Šie skaitikliai skirti laboratoriniams tyrimams. Bet ką čia diskutuoti,jei energetikos valdymas perėjo į privačias rankas. ESO pasirenka labai paklusnus
darbuotojus,kurie nieko nesuprasdami,skleidžia savininkams reikalinga argumentacija. Ministras tvirtino,kad iš Baltarusijos elektra neteka,o faktiškai ten nėra net jokio jungiklio atjungimui,nes linija eina tiesiai į Rygos HESa ir į Elektrenus. Elektrėnuose pastoviai veikia 400MW blokas kaip rezervas baltarusių atominei elektrinei ir už tai yra gaunami pinigai. O dar Kruonio HAE taip pat dirba šiam saugos patikimumui. Kauno HE pagamina tiek elektros,kad per mėnesį "prabėga" visu metu vandens debetas. O kas tikrina realybr? Niekas. Žinokite,jei jau pats ESO rašo savigyros straipsnius ir įrodinėjimus,tai ir visi runkeliai turėtų suprasti priežastį.

Mašina

Gyventojai ir elektra Lietuvoje , mašinos patarimas visiems Lietuvos gyventojams,pirmą prieš išvykdami į Australiją, Antarktidą,ar, Afriką būtinai nusifotografuoti ten esamus savo skaitiklio parodymus nesvarbu ar jis prie stulpo ar laiptinėje,antrą būtinai išjunkite savo ivadini elektros automatukaper kurį tiekiama elektra į jūsų namusir už elektrą kol jūs nebūsite namuose mokėti nereikės jei nesate skolose..,o kas del elektros skaitiklių jei parai laiko išjungus savo ivadini elektros automatuka protingas skaitiklis visviena skaičiuoja tada kreiptis į ESO ar ignitis del blogo elektros skaitiklio,taip tikrina patys eso ir ignicio darbuotojai ir aš Mašina tad prieš rašydamas komentarus pagalvok o gal gereu pas psichiatrą nuvykti........

Edmundas

Tie skaitliukai, tai sukurti tam, kad galėtų iš žmogaus atimti didesnį kiekį pinigėlių!

Gintaras

8 iš 10 :rolling_on_the_floor_laughing: tupi jus straipsnio užsakovai ar kaip? Pasiimkit savo išmaniuosius ir pizdinkit toli toli vagys jus .

Marija

Melas ,kad klientai patenkinti!
ESO NAUDINGI ŠITIE SKAITLIUKAI!
JIEMS PINIGŲ VIS MAŽAI! DABAR NIEKO DARYT NEREIKIA TIESIOG
BYRA DIVIDENTAI ,!

Arūnas

Brukami neatsiklausiant vartotojų ir neteisėtai , neįvykdžius visų numatytų reikalavimų. Daugumai išaugo suvartojimas ! Bylos jau teisme ir matyt ties Lietuvos teismais nebus apsistota , nes varnas varnui nekerta akies !

Senjora

Manau labai gerai tie skaitliukai. Galbūt kažkas ten ir vyksta ,nesuprantu, bet kol labai mažai naudojamės elektra, tai sekiau kas mėnesį, nepastebėjau jokio papildomo priskaičiavimo. Labai patogu, jau pirmą sekančio mėnesio dieną gaunam sąskaitą, viskas tvarkingai surašyta. Galbūt su senaisiais skaitliukais galima klastoti duomenis( gabiems vartotojams) tai čia viskas kaip ant delno.

Marius

Jie gal ir patogūs,kai automatiškai atsiunčia sąskaitą,tačiau po pastatymo naujo skaitliuko sąskaitos žymiai išaugo ir pažįstami visi taip sako.Grąžinkit senus skaitliukus!

Tikrai

Padidejo 20%. Jie matyt paprastiems vartotojams pradejo reaktyvine skaiciuoti. Del to ir padidejo. Tai neteiseta.

Vilius

Iš mano pažįstamų žmonių,nei vienas nevertina teigiamai,visiems tik problemos po skaitliuko pakeitimo. Taigi iš kur šie skaičiai? Manau straipsnis užsakytas eso.

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas