„Sony“ ruošia revoliuciją? Naujas „PlayStation“ pultelis fiksuos tavo stresą ir keis žaidimą už tave

Viktoras Baliulis , 2025-05-04, 05:55
0
„Sony“ ruošia revoliuciją? Naujas „PlayStation“ pultelis fiksuos tavo stresą ir keis žaidimą už tave

Pastarųjų metu „Sony“ patentai atskleidė intriguojančių detalių apie tai, kas vyksta už uždarų durų Japonijos technologijų milžinės laboratorijose. Tarp naujausių įrašų – patentas, kuriame aprašytas unikalus biometrinis žaidimų valdiklis, gebantis aptikti tam tikrų cheminių medžiagų kiekį žaidėjo delnuose. 

Pastaraisiais mėnesiais „Sony“ užregistravo dešimtis naujų išradimų ir prekės ženklų, o šis dokumentas dar kartą atskleidžia aktyvų jų mokslinių tyrimų ir inovacijų vystymą. Didžiosios technologijų kompanijos jau seniai investuoja į žaidimų techninės ir programinės įrangos tobulinimą, o žaidimų valdikliai dažnai tampa pagrindiniu dėmesio centru. 

Daugybė unikalių ir patentuotų valdiklių dizainų jau pasiekė žaidėjų rankas, todėl šis naujas „Sony“ kūrinys gali sulaukti didelio susidomėjimo. Remiantis naujausia informacija, „Sony“ kuria valdiklį su biometrine stebėsenos sistema. 

Ji veiktų šviesos jutiklių pagrindu – šie būtų integruoti į valdiklio rankenas ir naudotų atspindėtą šviesą tam, kad identifikuotų cheminius junginius odoje. Kalbama apie kortizolį (streso žymeklį), gliukozę ar pieno rūgštį. Surinkus šią informaciją, sistema galėtų automatiškai pritaikyti žaidimo sąlygas, pavyzdžiui, aptikus aukštą streso lygį, sumažinti žaidimo sudėtingumą arba parinkti kitokį varžovą internetinėse kovose.

Kol kas neaišku, ar ši technologija galėtų būti integruota į jau egzistuojančius „DualSense“ pultelius, tačiau patento brėžiniai labai primena dabartinį „PlayStation 5“ dizainą. Tai leidžia manyti, kad pokyčiai būtų labiau vidiniai, nei išoriniai.

Įdomu tai, kad dokumente minima, jog biometriniai pulteliai galėtų būti panaudoti ir kitose platformose – pavyzdžiui, galvos ekranuose ar net nešiojamuose žaidimų įrenginiuose. Vienoje iliustracijoje pavaizduotas tokio tipo sprendimas integruotas į VR šalmą. 

Tai leidžia manyti, jog „Sony“ mąsto plačiau nei tik apie žaidimų pultelį. Gamintojas galimai svarsto apie išmaniąją ekosistemą, kuri reaguoja į vartotojo emocijas ar fiziologinius pokyčius realiuoju laiku.

Tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad nors patentų publikacijos neretai nurodo įmonės ketinimus, jos dar nereiškia, kad produktas pasieks masinę gamybą. Istorijoje jau buvo daugybė patentų, kurie taip ir liko idėjomis ant popieriaus.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas