Apple turned a failing Singles Day sale into success

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Apple turned a failing Singles Day sale into success

„Apple“ šių metų Kinijos viengungiu dienos prekybos šventėje startavo susidūrusi su vangiais pardavimais ir rizika, kad tradiciškai stiprus rudens išpardavimas šįkart nuvils, tačiau situacija greitai pasikeitė, kai pirkėjai masiškai susidomėjo „iPhone 17“ serija ir ji tapo svarbiausiu viso mėnesį trukusio reklaminio laikotarpio iki lapkričio vienuoliktosios varikliu.

Naujausių „iPhone“ modelių pardavimai sudarė apie dvidešimt šešis procentus visų per akciją parduotų išmaniųjų telefonų, todėl „Apple“ ne tik išlaikė savo pozicijas aukščiausiame segmente, bet ir pastūmėjo bendrą festivalio rezultatą į augimą, nepaisant pradinių prognozių apie galimą nuosmukį ir sulėtėjusį vartojimą.

Analitikų vertinimu, jei iš skaičiavimų būtų išimti „iPhone 17“ serijos vienetai, viengungiu dienos telefonų rinka būtų kritusi maždaug penkiais procentais, tad „Apple“ įtaka šiemet buvo kertinė ir parodė, kaip vienas sėkmingas produktas gali pakeisti visos kampanijos toną, nuotaikas bei viešą pasakojimą apie šventės sėkmę.

Bendra rinka ir vartotoju nuotaikos

Visose pagrindinėse interneto platformose Viengungiu dienos apyvarta pakilo nuo maždaug 176 mlrd. € iki 208 mlrd. €, o tai rodo, kad prekybininkai sugebėjo pritraukti pirkėjų srautą, tačiau šis augimas slėpė pastebimą vartotojų atsargumą ir mažesnį impulsinių pirkimų mastą.

Šventės organizatoriai ir pardavėjai susidūrė su tuo, kad pirkėjų dėmesį šiemet silpnino nekilnojamojo turto krizė ir augantys rūpesčiai dėl pajamų saugumo, todėl dalis žmonių ieškojo nuolaidų tik būtiniausioms prekėms, dairėsi ilgiau, lygino kainas arba atidėjo brangesnių technologijų įsigijimą vėlesniam laikui.

Dėl tokios nuotaikos visos šventės sėkmė tapo labai priklausoma nuo kelių patrauklių naujovių, o išaugusi bendra apyvarta greičiau atspindėjo agresyvesnes akcijas ir ilgesnį pardavimo laikotarpį nei tikrą vartotojų pasitikėjimo šuolį, kuris anksčiau būdavo laikomas šios dienos pagrindu.

Konkurentu pasiskirstymas ir pamokos

Išmaniųjų telefonų segmente „Apple“ lyderystę lydėjo aktyvi konkurentų kova, nes antrą pagal dydį pardavimų dalį, apie septyniolika procentų, užėmė „Xiaomi“, kuriai padėjo tai, kad „Xiaomi 17“ serija buvo pristatyta anksčiau ir spėjo tapti pirkėjų pasirinkimu dar prieš didžiausią nuolaidų piką bei suteikė prekės ženklui matomumo visą akcijos mėnesį.

„Huawei“ tuo pat metu smuktelėjo nuo pernykščių septyniolikos iki trylikos procentų, kadangi šią savaitę atskleista „Mate 80“ serija į rinką atėjo per vėlai ir nepateko į festivaliui skirtą reklaminį langą, kuriame paprastai susitelkia didžiausias pirkėjų aktyvumas.

Šie skaičiai rodo, kad Viengungiu dienos rezultatus lemia ne vien prekės ženklo žinomumas ar lojalūs gerbėjai, bet ir tikslus naujų modelių paleidimo laikas bei pasirengimas akcijoms, todėl „Apple“ pavyzdys kartu su „Xiaomi“ sėkme ir „Huawei“ praradimais tampa aiškia pamoka gamintojams, planuojantiems kitų metų kampanijas ir siekiantiems išnaudoti šventės potencialą.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas