Prisijunkite
Prisijunkite
Kai automobilio gamintojas ima kalbėti apie išmaniuosius įrenginius – tai ne tik dėmesį prikaustantis, bet ir gana netikėtas posūkis. „Aston Martin“ jau ne vienerius metus žada savo elektromobilį, tačiau, kaip rodo naujausi pranešimai, jis taip ir neišvys dienos šviesos iki 2030 metų.
Tuo metu britų prabangos ženklas, regis, nusprendė nerti į kitą sritį – išmaniųjų telefonų rinką. Ir čia pasirodo dar viena įdomi detalė, prie projekto prisideda „Aston Martin Aramco Formula 1 Team“, o pati telefonų gamyba atsidurs Kinijos rankose.
Pirmieji gandai apie naująjį telefoną pasklido iš patikimo informacijos šaltinio „Ice Universe“, kuris šį kartą neatskleidė, kokia konkrečiai Kinijos bendrovė stovi už šio projekto. Nors tiksli informacija kol kas laikoma paslaptyje, pasirodė ir pirmasis tamsus, vos įžiūrimas būsimo telefono siluetas.
Naujoji kolaboracija tęstų ilgą „Aston Martin“ istoriją su išmaniaisiais įrenginiais. Prieš kelerius metus buvo išleista ne viena riboto leidimo versija, nuo „Nokia“ ir „Acer“ iki įspūdingo „Samsung Galaxy Fold2 Aston Martin Racing“ modelio.
Būta ir tikrai keistų konceptų, pavyzdžiui, permatomas telefonas, kuris labiau priminė futuristinę svajonę nei realų produktą.
Spekuliacijos dėl gamintojo kyla ne be pagrindo. Akivaizdu, kad „Vivo“ šiame projekte nedalyvauja, nes ši kompanija glaudžiai bendradarbiauja su BMW. „Honor“ turi ilgalaikę partnerystę su „Porsche Design“, o „Oppo“ bei „Redmi“ yra flirtavę su „Lamborghini“ vardu. Tad šių vardų galima praktiškai atmesti.
Vis dėlto viena kryptis atrodo labai logiška – tai „Geely“, nes šis koncernas dar 2023 metais tapo trečiuoju pagal dydį „Aston Martin“ akcininku. Tuo pat metu „Geely“ valdo ir telefonų gamintoją „Meizu“, kuris visai neseniai pradėjo dirbti prie „Lynk & Co“ telefono kūrimo.
Logika čia paprasta, „Geely“ jau turi įdirbį tiek automobiliuose, tiek technologijose. „Meizu“ vardas, nors ir kiek primirštas, bet vis dar turinti savo auditoriją – galėtų tapti ta platforma, kurioje gimsta specialios serijos produktas, paremtas „Formulės 1“ dizainu ir prestižu.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti