„Google“ turi rimtų problemų Japonijoje: bendrovei uždrausta pardavinėti „Pixel 7“ išmaniuosius telefonus

Danielius Mažeikis , 2025-06-27, 19:55 (atnaujinta 2025-06-27, 23:09)
0
„Google“ turi rimtų problemų Japonijoje: bendrovei uždrausta pardavinėti „Pixel 7“ išmaniuosius telefonus

Nors „Pixel“ telefonai Japonijoje sparčiai populiarėja ir vis dažniau pasirodo žmonių rankose, „Google“ šalyje susiduria su rimtomis teisinėmis problemomis. Japonijos teismas nusprendė uždrausti „Pixel 7“ serijos telefonų pardavimą, importavimą ir viešą demonstravimą dėl nustatyto patentų pažeidimo.

Bylos centre atsidūrė technologija, susijusi su kontrolinių signalų perdavimu 4G tinkluose. Tai procesas, kai prietaisas gauna patvirtinimo signalą iš bazinės stoties. Teismas nustatė, kad „Google“ be leidimo panaudojo šią technologiją „Pixel 7“ ir „Pixel 7 Pro“ modeliuose, todėl priimtas sprendimas riboti jų prekybą Japonijoje.

Papildomai, teisėjas kritikavo bendrovės elgesį teismo proceso metu. Anot jo, „Google“ atstovai demonstravo nesąžiningą ir neatsakingą požiūrį, o tai tik sustiprino sprendimą taikyti griežtas priemones.

Galimi tolimesni apribojimai

Pietų Korėjos įmonė „Pantech“, kurios vardu buvo inicijuotas ieškinys, siekia išplėsti draudimą ir į naujesnius modelius, įskaitant „Pixel 8“ bei būsimą „Pixel 9“ seriją. Nors kol kas šie modeliai dar nėra paveikti, jų ateitis Japonijos rinkoje išlieka neaiški.

Svarbu pažymėti, kad „Pantech“ jau kurį laiką nebegamina išmaniųjų telefonų. Tačiau jos turimi patentai tebėra aktyvūs ir šiuo metu naudojami per „IdeaHub“ – organizaciją, kuri specializuojasi patentų komercializavime ir teisiniuose ginčuose.

Japonijos rinka: svarbi „Google“ strategijai

Per pastaruosius metus Japonija tapo viena iš svarbiausių „Pixel“ telefonų rinkų pasaulyje. 2023 metais „Google“ čia pasiekė įspūdingą augimą, daugiausia dėka prieinamos kainos „Pixel 7a“ modelio bei gerai vertinamo „Pixel 7“. Pagal populiarumą Japonijoje, „Pixel“ įrenginiai užėmė antrą vietą po „Apple“, o tai rodo didelį potencialą šioje konkurencingoje rinkoje.

Tačiau dabartiniai teisiniai iššūkiai gali sulėtinti šį augimą ir priversti „Google“ peržiūrėti savo strategiją Azijoje. Platesnis prekybos apribojimas gali turėti įtakos ne tik pardavimams, bet ir vartotojų pasitikėjimui prekės ženklu.

Ko tikėtis ateityje?

Kol kas apribojimai taikomi tik „Pixel 7“ serijai, tačiau jei teismai nuspręs palaikyti ieškinį ir dėl kitų modelių, „Google“ pozicijos Japonijoje gali tapti dar labiau pažeidžiamos. Kadangi Japonija yra viena iš retų rinkų, kur „Pixel“ telefonai pasiekė sėkmę, bendrovė greičiausiai dės pastangas išspręsti situaciją ir sumažinti galimus nuostolius.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Temos: Google

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas