„Nothing“ atsidūrė skandalo epicentre: paaiškino, kas iš tikrųjų įvyko, kaltę suvertė žmogiškajam faktoriui

Topcom.lt
Paskelbta

„Nothing“ atsidūrė skandalo epicentre: paaiškino, kas iš tikrųjų įvyko, kaltę suvertė žmogiškajam faktoriui

Bendrovė „Nothing“ atsidūrė skandalo centre, kai vartotojai pastebėjo, kad demonstraciniuose „Nothing Phone (3)“ smartfonų modeliuose rodomos ne šio įrenginio kamera darytos nuotraukos, o profesionalia įranga padarytos fotografijos.

Tai sukėlė kritikos bangą prekės ženklui, kuris pabrėžia savo sąžiningumą ir skaidrumą. Bendrovės įkūrėjas Akis Evangelidis buvo priverstas pateikti išsamius paaiškinimus.

Vartotojai pastebėjo, kad kai kuriuose mažmeninės prekybos vietose pristatytuose „Nothing Phone (3)“ demonstraciniuose modeliuose rodomos nuotraukos, padarytos ne šio išmaniojo telefono kamera, o paimtos iš licencijuotų nuotraukų bankų, nufotografuotos profesionaliais fotoaparatais. 

Tai sukėlė plačią diskusiją bendruomenėje, ypač dėl įtarimų, kad bendrovė galėjo pervertinti savo įrenginio kameros galimybes. Leidinys „Android Authority“ rašo, kad pradinis „Nothing“ pareiškimas, kuriame buvo teigiama, kad tai „klaida be piktybinių ketinimų“, buvo sutiktas skeptiškai ir sukėlė daugiau klausimų nei atsakymų.

Vėliau Evangelidis paskelbė išsamų paaiškinimą. Jis pažymėjo, kad demonstraciniai modeliai partneriams siunčiami maždaug keturis mėnesius iki įrenginio pristatymo – šiame etape juose naudojamas laikinas turinys, įskaitant užpildus ir licencijuotas nuotraukas, skirtas testavimui ir derinimui. 

Kai gaminys pereina į masinės gamybos etapą, šis turinys turėtų būti pakeistas galutiniais vaizdais, vaizdo įrašais ir tikromis nuotraukomis, padarytomis paties įrenginio kamera. Tačiau „Phone (3)“ atveju šis pakeitimas nebuvo atliktas laiku visuose demonstraciniuose modeliuose.

„Nothing“ patvirtino, kad šiuo metu aktyviai taiso situaciją: bendrovė koordinuoja veiksmus su mažmenininkais ir reklamos partneriais, kad atnaujintų turinį visuose demonstraciniuose įrenginiuose. Bendrovės viduje pradėtas tyrimas, siekiant užkirsti kelią panašiems incidentams ateityje. Evangelidis pabrėžė, kad nebuvo jokio ketinimo klaidinti vartotojus – įvyko aplaidumas.

Komentaruose po jo įrašu vartotojai pasiūlė kaip laikiną turinį naudoti nuotraukas, padarytas ankstesniais „Nothing“ modeliais, pavyzdžiui, „Phone (1)“ arba „Phone (2)“. Tokiu būdu, net jei turinio pakeitimas būtų praleistas, nuotraukos vis tiek būtų padarytos prekės ženklo įrenginiais. 

Evangelidis patvirtino, kad anksčiau tokia praktika buvo taikoma, tačiau nepaaiškino, kodėl bendrovė atsisakė jos ir pasirinko licencijuotas nuotraukas. Jis pažadėjo ištaisyti problemą: „Mes aktyviai sprendžiame šią situaciją ir dirbame su partneriais, kad visos demonstracinės versijos atspindėtų aktualią versiją.“

Temos: Nothing
Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas