Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„WhatsApp“ programėlėje atsiras reklamų: „Meta“ paskelbė apie pasikeitimus, kurie nepatiks daugeliui
„WhatsApp“ yra viena populiariausių susirašinėjimo programėlių pasaulyje, turinti daugiau nei 2 milijardus aktyvių vartotojų. Tai tapo labai gera priemone pokalbiams, kuria naudojasi ir daugelis Lietuvos gyventojų.
Populiarią programėlę valdanti bendrovė „Meta“ paskelbė, kad „WhatsApp“ netrukus atsiras reklamos. Teigiama, kad jos bus rodomos naujajame „Updates“ skiltyje, kurioje šiuo metu talpinami tiek „Channels“, tiek „Status“ įrašai.
Pasak bendrovės, šią skiltį kasdien naudoja 1,5 mlrd. vartotojų visame pasaulyje. Reklamos bus rodomos ir „Status“ skiltyje, kur vartotojai galės lengviau atrasti naujas įmones ir iškart pradėti su jomis pokalbį apie siūlomas prekes ar paslaugas.
„WhatsApp“ aplikacijas pasipildys ir „Promoted Channels“ reklaminiais įrašais, kurie padės vartotojams atrasti naujus, jiems galbūt įdomius kanalus naršant kataloge. Be to, „Channels“ funkcijoje atsiras galimybė prenumeruoti kanalus mokant mėnesinį mokestį.
Tiesa, nors ši naujovė nėra tiesiogiai susijusi su reklama, tačiau ją „Meta“ atstovai pristatė kartu. Kompanijos teigimu, sutelkus reklamas ir prenumeratas tik į „Updates“ skiltį, o ne į asmeninius pokalbius, vartotojų pagrindinė naudojimosi „WhatsApp“ patirtis išliks nepakitusi.
Verta pastebėti, kad asmeniniai susirašinėjimai, skambučiai ir statusai liks visiškai apsaugoti „end-to-end“ šifravimu. Norėdama pritaikyti reklamas „Status“ ir „Promoted Channels“ skiltyse, „WhatsApp“ naudos tokią informaciją kaip vartotojo miestas ar šalis, kalba, sekami kanalai ir sąveika su matomomis reklamomis.
Jei „WhatsApp“ paskyra bus susieta su „Meta Accounts Center“, reklamos taip pat bus personalizuojamos pagal bendrus „Meta“ paskyrose esančius duomenis. JAV kompanijos atstovai žada, kad telefono numeris reklamos užsakovams nebus perduodamas, o privatūs pokalbiai, skambučiai ir grupės nebus analizuojami, siekiant parinkti reklamas.
Bilis.lt portalo įkūrėjas ir vadovas. Apie technologijas rašau jau daugiau nei dešimt metų, o taip pat stebiu pasaulio aktualijas. Rašymas yra mano didžiausias pomėgis, kurį prieš penkerius metus pavyko paversti ir pragyvenimo šaltiniu.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti