Ilgai lauktas „Skate.“ žaidimo sugrįžimas: žaidėjai džiaugiasi fizika, bet piktinasi privalomu prisijungimu

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Ilgai lauktas „Skate.“ žaidimo sugrįžimas: žaidėjai džiaugiasi fizika, bet piktinasi privalomu prisijungimu

Po penkiolikos metų pertraukos į žaidimų pasaulį sugrįžo „Skate“ serija. Nors nostalgiją jau buvo pažadinę „Tony Hawk’s Pro Skater 1+2“ perleidimai 2020 metais, dabar žaidėjai gali išbandyti visiškai naują „skate.“ versiją. Ji pasirodė visiškai nemokamai PC, „PlayStation“ ir „Xbox“ platformose.

Žaidimą kūrusi studija „Full Circle“ siekė išlaikyti serijos esmę, bet kartu įdiegti naujų galimybių. Tad nenuostabu, kad pirmieji žaidėjų įspūdžiai buvo mišrūs, tai dalis bendruomenės džiaugiasi sugrįžusiu klasikiniu vardu, kiti kritikuoja žaidimo struktūrą ir uždarbio modelį.

„Skate.“ jaučiasi pažįstamas visiems, kurie žaidė ankstesnes trilogijos dalis. Kaip ir anksčiau, pagrindinis dėmesys skirtas „realistiškai“ fizikai ir lazdelės judesiais valdomai triukų sistemai. Žaidimas veikia žymiai sparčiau, o laukimo laikai beveik išnyko, tad patirtis tapo daug sklandesnė.

Nauja galimybė lipti ant pastatų ir objektų suteikia daugiau laisvės ieškoti tobulų vietų triukams. Žaidėjai gali patys statyti rampas ir kliūtis, taip susikurdami norimą patirtį. Aiškiai matoma įtaka iš kitų internetinių žaidimų, tokių kaip „GTA V“ ar „Fortnite“, kur svarbiausia yra kūrybiškumas ir bendruomeniškumas.

Vis dėlto ne viskas taip pozityvu. „Skate.“ šiuo metu turi tik 47 % teigiamų atsiliepimų „Steam“ platformoje. Didžiausia kritika skirta „always online“ sistemai, tai žaidimas privalo nuolat būti prijungtas prie serverių, o atskiro vieno žaidėjo režimo nėra. Tai kelia nerimą, nes tokia priklausomybė nuo serverių gali lemti, kad ateityje žaidimas paprasčiausiai išnyks.

Be to, žaidėjams nepatiko pajamų gavimo struktūra. Kai kuriems atrodo, jog pernelyg daug dėmesio skiriama daugiausia žaidėjų bendravimui ir monetizacijai, o ne individualiai patirčiai.

Nors kritikos nestinga, pati žaidimo mechanika paliko gerą įspūdį. Judėjimas yra sklandus, triukų sistema intuityvi, o miestą „San Vansterdam“ malonu tyrinėti. Didžiausi klausimai kyla dėl to, kaip „Full Circle“ tvarkysis su bendruomenės atsiliepimais ir kokius pokyčius ateityje pritaikys.

Ar „Skate.“ taps ilgalaikiu hitu ar dar vienu pamirštu bandymu parodys laikas. Tačiau viena aišku jau dabar, tai nostalgijos išsiilgę riedlentininkų kultūros gerbėjai sulaukė ilgai laukto sugrįžimo.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas