Į užmarštį netrukus nugrims vienas madingiausių ir geriausiai žinomų ausinių prekių ženklų

Ignas Petrikonis , 2020-04-08, 01:00 (atnaujinta 2025-03-02, 19:12)
0
Į užmarštį netrukus nugrims vienas madingiausių ir geriausiai žinomų ausinių prekių ženklų

2014 metų rugpjūčio 1 dieną „Apple” įsigijo bene geriausiai pasaulyje žinomą ausinių gamintoją, sugebėjusį masėms pritaikyti ir išpopuliarinti brangius audio produktus - „Beats Electronics”. Trijų milijardų JAV dolerių sandorio vertė lėmė, jog šis įsigijimas tapo didžiausiu per visą „Apple” istoriją. Be to, tai tik dar sustiprino „Beats” pozicijas ir padidino pardavimus. Vis dėlto, pasak pranešimų, JAV technologijų milžinė ruošiasi legendinį ausinių prekės ženklą išleisti į pensiją.

https://twitter.com/jon_prosser/status/1247498140468547585?s=20

Apie tai pranešė didelį autoritetą technologijų bendruomenėje turintis „Front Page Tech” įkūrėjas Jon Prosser. Remiantis jo turimais duomenimis, „Apple” ruošiasi tam tikrus į „Beats” auditoriją nutaikytus produktus pardavinėti „AirPods” pavadinimu. Galutinis tikslas - kaip įmanoma efektyviau atsikratyti „Beats” gaminiais. Manoma, jog vienos pirmųjų tokių ausinių bus „AirPods X”, kurios primins šiuo metu rinkoje esančias „BeatsX”, bus skirtos bėgiojimui ir aktyviai fizinei veiklai, pasižymės prabangiu dizainu bus parduodamos už 350 dolerių. Tikimasi, jog toks audio įrenginys padės pritraukti „Bose” ir buvusio „Beats” gerbėjus.

„Beats Solo Pro”

Dalis šio istorinio plano yra šiuo metu taikomos nuolaidos „Beats” produkcijai. Mažiau nei prieš metus pristatytos „PowerBeats Pro” sulaukė 50 dolerių kainos sumažinimo oficialioje elektroninėje parduotuvėje, tiek pat atpigintos ir visiškai naujos „Beats Solo Pro”. Jei dar to būtų negana, „Apple” savo darbuotojams siūlo dosnias 40% nuolaidas „Beats” gaminiams, taip siekdama dar labiau sumažinti sandėlyje esančių šio ženklo prekių kiekį.

Be jokios abejonės kyla klausimas, kodėl Kupertino kompanija ryžosi tokiam iš pirmo žvilgsnio skubotam ir nebūtinam žingsniui? Atsakymo toli ieškoti nereikia - viską lėmė 2016 metais debiutavusių visiškai belaidžių „AirPods” ausinių sėkmė. Vos per trejus metus šis produktas tapo geriausiai parduodamomis belaidėmis ausinėmis visame pasaulyje ir praėjusiais metais padėjo „Apple” pasiekti net 54,4% siekiančią rinkos dalį bei sunkiai suvokiamus 58,7 milijono vienetų pardavimus.

„AirPods Pro”

Bendrovė, nenorėdama paleisti sėkmės paukštės, pernai pristatė prabangesnę naujo dizaino „AirPods Pro” versiją su aktyvia triukšmo slopinimo funkcija. Turint galvoje, kokio pasisekimo sulaukė „AirPods” modelių linija, greičiausiai akivaizdu, jog „Apple”, siekdama išvengti vidinės konkurencijos, priėmė logišką sprendimą atsisakyti „Beats” prekės ženklo ir toliau plėtoti savo logotipu paženklintų audio gaminių asortimentą.

Ką manote apie šią naujieną? Ar pasiilgsite „Beats”? Laukiame jūsų nuomonių komentaruose.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas