Naujieji „Audi“ modeliai žengia į kitą lygį: slydimas suvaldomas, o parkavimas vyksta su telefonu

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Naujieji „Audi“ modeliai žengia į kitą lygį: slydimas suvaldomas, o parkavimas vyksta su telefonu

„Audi“ siekia, kad jos „e tron“ modeliai neatsiliktų nuo sparčiai tobulėjančios elektrinių automobilių rinkos. Gamintojas paskelbė didelį aparatinės ir programinės įrangos atnaujinimą „Audi A6 e tron“ ir „Audi Q6 e tron“, taip pat keliems benzininiams modeliams. Technologijų vadovas Geoffrey Bouquot tai pavadino plataus masto naujove, kuri keičia tiek vairavimą, tiek kasdienį naudojimą.

Atnaujinimas skirtas tiems, kurie mėgsta aktyvesnį vairavimą ir nori daugiau kontrolės ant kelio. Sportiški „Audi S6 e tron“ ir „Audi S5“ dabar turi dinaminį plius režimą „Audi drive select“ sistemoje, kuris sustiprina automobilio reakcijas. Tai žada aštresnį valdymą ir labiau įtraukiantį jausmą už vairo.

Kartu „Audi“ orientuojasi į didesnį efektyvumą ir patogumą kasdienėje rutinoje. Regeneracinis stabdymas dabar gali visiškai sustabdyti automobilį beveik nenaudojant įprastų stabdžių. Dėl to sustojimai tampa sklandesni, o susigrąžinta energija prisideda prie didesnio nuvažiuojamo atstumo.

Daugiau sportiškumo ir kontrolės

„Audi S6 e tron“ versijoje elektrinė „quattro“ pavara papildyta stabdžių sukimo momento paskirstymu. Sistema leidžia tiksliau valdyti automobilį posūkiuose ir suteikia daugiau žaidybinės laisvės. Stabilumo kontrolė automatiškai persijungia į sporto režimą, todėl galima saugiai patirti lengvą kontroliuojamą slystelėjimą.

Vairuotojo pagalbos paketas tapo platesnis ir labiau orientuotas į realias situacijas. Patobulinta adaptyvi kruizo pagalba ne tik išlaiko automobilį juostoje, bet ir padeda keisti juostą greitkelyje, kai įjungiamas posūkio signalas. Mieste kelio ženklų atpažinimas perskaito greičio ribojimus, stop ženklus ar įspėjimus apie nelygią dangą ir gali automatiškai pritaikyti greitį.

Parkavimas beveik be pastangų

Pasirenkama „Park Assist Pro“ funkcija gavo naujų gebėjimų. „Reverse Assist“ įsimena paskutinius 50 metrų maršruto ir prireikus pats perima vairavimą atbulomis. „Trained Parking“ gali išsaugoti iki penkių privačiose teritorijose esančių iki 200 metrų ilgio parkavimo trajektorijų ir jas atlikti automatiškai, o garažo parkavimą galima valdyti telefonu.

„Audi A6 e tron“ gaus skaitmeninius „matrix LED“ žibintus su „micro LED“ technologija, kuri gerina šviesos ryškumą ir kontrastą sudėtingomis oro sąlygomis. Žibintai gali projektuoti juostos vedimo rodykles ant kelio ir parodyti ledo simbolį, kai danga slidi. Priekinės ir galinės šviesos turi kelis pasirenkamus šviesos parašus, todėl automobilis išlieka lengvai atpažįstamas.

Salone pristatyta aiškesnė vartotojo sąsaja su paprastesnėmis piktogramomis ir trimis „Audi virtual cockpit“ vaizdų išdėstymais. Vairas vėl turi daugiau fizinių mygtukų, todėl valdymas intuityvesnis nei liečiamuose paviršiuose. 

Balso asistentas papildytas dirbtiniu intelektu ir „ChatGPT“ integracija, tad gali suprasti neapibrėžtus prašymus, rasti vietas pagal aprašymą ir tvarkyti kalendorių bei el paštą iš prijungtos darbo paskyros.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas