Kas slypi už 400 km ridos naujame „Bugatti“? Atskleista, kaip tikrinami milijonus kainuojantys modeliai

Danielius Mažeikis , 2025-07-15, 12:00
0
Kas slypi už 400 km ridos naujame „Bugatti“? Atskleista, kaip tikrinami milijonus kainuojantys modeliai

Įprasta manyti, kad naujas automobilis, vos išriedėjęs iš gamyklos, turi visiškai tuščią odometrą arba rodo vos kelis kilometrus. Tačiau prabangių automobilių gamintojas „Bugatti“ šią taisyklę keičia iš esmės. Kiekvienas naujas šios markės automobilis, dar prieš pasiekdamas savo būsimo savininko rankas, būna jau įveikęs ne mažiau kaip 400 kilometrų. Tai nėra atsitiktinumas ar logistinis reikalavimas, tai yra neatsiejama griežtos kokybės tikrinimo programos dalis.

„Bugatti“ automobiliai, tai technikos šedevrai, kainuojantys milijonus eurų. Todėl kiekvienas jų turi būti ne tik gražus akiai, bet ir tobulas savo mechaninėje, elektroninėje ir eksploatacinėje prigimtyje. 

Nuo pat „Veyron“ modelio debiuto, kompanija įgyvendina griežtą bandymų sistemą, kurios metu kiekvienas automobilis išbandomas realiomis sąlygomis ir skirtinguose kelių paviršiuose.

Kruopščiai suplanuota testavimo trasa

Vienas iš ryškiausių pavyzdžių yra „Bugatti W16 Mistral“ modelis. Kiekvienas šio automobilio egzempliorius važiuoja specialia trasa, kurios ilgis ne mažesnis nei 400 kilometrų. Maršrutas driekiasi per įvairias vietoves, pradedant Alzaso regiono kaimais, baigiant kalnų perėjomis, vingiuotais keliais, greitkeliais ir net aerodromo pakilimais. Toks įvairiapusis kelias leidžia patikrinti automobilio elgesį tiek kasdienėse situacijose, tiek ekstremaliomis sąlygomis.

Testus atlieka tik aukščiausios kvalifikacijos specialistai

Ne kiekvienas darbuotojas turi teisę tikrinti šiuos automobilinius meno kūrinius. „Bugatti“ šiuo metu turi tik tris ekspertus, kurie yra visiškai kvalifikuoti atlikti testus „W16 Mistral“ modeliui. 

Jie vertina automobilį ne tik pagal techninius parametrus, bet ir pasitelkdami klausą, regėjimą ir net prisilietimo pojūtį. Visi jų pastebėjimai įrašomi į garso įrašymo įrenginį, o vėliau analizuojami siekiant užtikrinti, kad net menkiausias niuansas neliktų nepastebėtas.

Greituminiai bandymai ir galutinė patikra

Po visapusiškų testų kelyje automobilis keliauja į Colmar miestelio aerodromą, kuriame atliekami bandymai dideliu greičiu. Čia „Bugatti“ pasiekia net 300 kilometrų per valandą. Po šių bandymų vykdomas galutinis tikrinimo etapas, paprastai sudarantis dar apie 50 kilometrų. Jei testuotojai pastebi ką nors įtartino, procesas kartojamas dar kartą, o automobilis dar kartą važiuoja bandymų trasa. Dėl to dažnai galutinis automobilio nuvažiuotas atstumas viršija 400 kilometrų, kol jis laikomas tinkamu pristatymui klientui.

„W16 Mistral“, tai greitis, galia ir retumas

Modelis „Bugatti W16 Mistral“ yra vienas greičiausių rodsterių pasaulyje. Jame montuojamas 8 litrų variklis su 16 cilindrų, išdėstytų W forma, kurį papildo net keturios turbinos. Automobilis pasiekia 1600 arklio galių galią ir net 1600 Nm sukimo momentą. Didžiausias greitis siekia net 420 kilometrų per valandą. Iš viso bus pagaminti tik 99 šio modelio vienetai, ir visi jie jau yra iš anksto parduoti.

Ką tai reiškia pirkėjui

Ši griežta kokybės kontrolės sistema užtikrina, kad „Bugatti“ savininkas gauna ne tiesiog automobilį, o nepriekaištingai veikiantį technikos stebuklą. 400 ar daugiau kilometrų odometre nereiškia, kad automobilis jau panaudotas, tai liudija apie kokybės patikrinimą ir gamintojo siekį užtikrinti aukščiausią meistriškumo lygį.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas