Kinijos automobilių gamintojai ir toliau veržiasi į Europą: į regioną atkeliauja naujasis „BYD Atto 2“, paaiškėjo ir kiek jis kainuos

Lukas Snarskis , 2025-02-09, 07:55 (atnaujinta 2025-03-04, 19:42) 1

Kinijos automobilių gamintojai ir toliau veržiasi į Europą: į regioną atkeliauja naujasis „BYD Atto 2“, paaiškėjo ir kiek jis kainuos

Kinijoje vykstant aršiai konkurencijai tarp įsitvirtinusių automobilių gamintojų ir ambicingų pradedančiųjų įmonių, viena bendrovė, atrodo, sparčiai žengia į priekį. BYD savo įspūdingais pardavimų rodikliais patenka į laikraščių antraštes.

BYD tęsia savo plėtrą Europoje ir dabar pristato kompaktišką elektrinį visureigį – tai „BYD Atto 2“. Kinijoje šis elektromobilis parduodamas kaip „Yuan UP“. Tai jau devintasis bendrovės modelis, kuris atkeliauja į Europą.

Pranešama, jog mūsų regione „Atto 2“ modelis kainuos nuo 31 990 eurų, o pirkėjams bus siūlomos dvi jo modifikacijos – tai „Active“ ir „Boost“. Pastarasis elektromobilio variantas pasiūlys 360 laipsnių kamerą, priekinius parkavimo sensorius, elektrinius veidrodėlius, šildomą vairą ir didesnį 12,8 colių įstrižainės ekraną.

Šis elektromobilis yra mažesnis „Atto 3“ variantas, jo ilgis – 4,31 m, plotis – 1,83 m, o aukštis – 1,68 m. Jis šiek tiek ilgesnis ir aukštesnis už „Volkswagen ID.3“, tačiau, nepaisant kompaktiško dydžio, „Atto 2“ patogiai talpina penkis keleivius ir gali pasigirti 400 l talpos bagažine.

Naujausias BYD elektromobilių rinkos dalyvis turi 174 arklio galių priekiniais ratais varomą elektros variklį, kurį maitina 45,1 kWh akumuliatorius. Tokia komplektacija žada 312 km ridą, todėl šis automobilis tinka tiek važinėjimui mieste, tiek ilgesnėms kelionėms. „Atto 2“ sukurtas ant „BYD e-Platform 3.0“ platformos, kurią jau žinome iš „BYD Dolphin“ hečbeko.

Tačiau naujausias elektromobilis yra pirmasis kompaktiškas BYD modelis, kuriame panaudota „cell – to – body“ konstrukcija. Ši konstrukcija ne tik pagerina įrenginio vientisumą, bet ir leidžia sukurti erdvesnį interjerą. Kalbant apie dizainą, „Atto 2“, palyginti su kai kuriais konkurentais, yra labiau tradicinis. Jis turi klasikinius priekinius žibintus ir tarp jų esantį juodą elementą, primenantį tradicines groteles.

Galinėje dalyje yra LED juosta, jungianti du galinius žibintus – BYD vizualinis parašas. Viduje rasite modernų ir technologiškai pažangų saloną. Centrinis elementas – BYD firminis 15,6 colio sukamasis jutiklinis informacinių ir pramogų sistemos ekranas, kurį galima naudoti tiek vertikaliai, tiek horizontaliai. Ši patogi sąsaja suteikia prieigą prie įvairių funkcijų, įskaitant navigaciją, pramogas ir automobilio nustatymus.

Kaip jau minėjome, BYD Europoje parduoda devinis skirtingus elektrinius automobilius ir vieną iš tinklo įkraunamą hibridą. Naujasis „Atto 2“ patenka į jau gerokai perpildytą rinką, kurioje konkuruoja su tokiais žinomais žaidėjais kaip „Peugeot e-2008“, „Citroen e-C3“, „Opel Mokka-e“, „Fiat 600e“ ir „Kia Niro EV“.

Ar patiko šis įrašas?
 

1 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas