Prisijunkite
Prisijunkite
Pranešimas spaudai , 2025-04-07, 14:54 0
„Audi“ žengė reikšmingą žingsnį stiprindama žiedinės ekonomikos plėtrą automobilių pramonėje. Įmonė nuosekliai siekia didinti perdirbtų medžiagų naudojimą savo automobiliuose – kai tai techniškai įmanoma ir ekologiškai bei ekonomiškai prasminga. Tikslas – kuo dažniau panaudoti žaliavas naujais būdais pasibaigus jų pirminiam naudojimo ciklui.
Nuo 2023 m. „Audi“ vykdo programą „MaterialLoop“, kurioje testuoja įvairius antrinio žaliavų panaudojimo metodus. Pirmasis etapas buvo skirtas techninių galimybių įvertinimui, o dabar, bendradarbiaudama su partneriu „TSR Resource“, bendrovė tapo pirmąja automobilių gamintoja, sukūrusia ir įgyvendinusia ekonomiškai pagrįstą netinkamų naudoti transporto priemonių perdirbimo ir antrinio žaliavų panaudojimo modelį.
Šiemet „Audi“ pradės pirmąjį plėtros etapą – perdirbimui perduos kelis tūkstančius automobilių. „TSR Resource“ juos susmulkins ir perdirbs į aukštos kokybės antrines žaliavas, skirtas tolesniam naudojimui automobilių pramonėje.
„Audi“ šias žaliavas įtrauks į vadinamąją skaitmeninę medžiagų sąskaitą, o medžiagų ir detalių tiekėjai, dalyvaudami konkursuose, galės pasinaudoti šiuo kreditu. Potencialiems „Audi“ rangovams tai suteiks išskirtinę prieigą prie aukštos kokybės perdirbto plieno – vertingo resurso, kurio kaina rinkoje dažnai svyruoja.
Didesnis tiekimo grandinės atsparumas
Šį perdirbimo modelį „Audi“ planuoja taikyti ir kitiems žaliavų srautams bei transporto priemonėms. Visos žaliavos su privalomu perdirbtų medžiagų kiekiu, kurias įmonė perka jau dabar arba pirks ateityje, atitinka visus reikalavimus. Tokia koncepcija leidžia įsigyti šias žaliavas mažinant priklausomybę nuo rinkos kainų svyravimų – tai ilgainiui stiprina tiekimo grandinės atsparumą.
„Perdirbimas turi didžiulį potencialą. Nuolat siekiame didinti perdirbtų medžiagų dalį savo automobiliuose. Naudodama skaitmeninę medžiagų apskaitą, „Audi“ automobilių pramonėje diegia sistemą, leidžiančią įsigyti vertingų perdirbtų žaliavų mažiau priklausant nuo rinkos. Taip „Audi“ įrodo, kad tvarumas ir ekonominis efektyvumas gali eiti išvien“, – sako už pirkimus atsakinga „Audi“ valdybos narė Renate Vachenauer.
„Audi“ pirmauja naudojant perdirbtas medžiagas
Atsakingas žaliavų naudojimas yra pagrindinis į ateitį orientuotos „Audi“ automobilių gamybos tikslas. Prie to reikšmingai prisideda žiedinės ekonomikos strategija, kuri remiasi jau panaudotų medžiagų pakartotiniu įtraukimu į gamybą.
„Audi" jau pademonstravo, kaip žiedinės ekonomikos principai veikia praktikoje – įgyvendinat programą „MaterialLoop“ aukštos kokybės perdirbtos medžiagos buvo panaudotos „Audi Q4 e-tron" priekiniam stiklui („GlassLoop“) ir „Audi Q6 e-tron“ stogo dangai („SteelLoop“). Dabar bendrovė žengia dar vieną žingsnį į priekį – kartu su partneriu „TSR Resource“, kuris specializuojasi netinkamų naudoti transporto priemonių perdirbime, „Audi“ tampa pirmuoju automobilių gamintoju, užtikrinančiu perdirbtų medžiagų grąžinimą į tiekimo grandinę.
Efektyvi ir tvari žiedinė ekonomika
Norint pramonėje sukurti uždarus medžiagų ciklus, paprastai būtinas kelių įmonių bendradarbiavimas. Tokia partnerystė naudinga visiems: perdirbimo įmonės gauna stabilų netinkamų naudoti automobilių srautą ir potencialius perdirbtų žaliavų pirkėjus, o tiekėjai stabilesnėmis sąlygomis įgyja prieigą prie automobilių pramonei tinkamų aukštos kokybės perdirbtų žaliavų. Tai leidžia „Audi“ stiprinti savo žaliavų tiekimo grandinių stabilumą ir užtikrinti palankesnes ekonomines sąlygas.
Tokia sistema leidžia didinti perdirbtų žaliavų dalį naujų automobilių gamyboje – išlaikant kokybę ir nedidinant kaštų.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti