„Xiaomi“ drebina elektrinių automobilių rinką: naujasis bendrovės visureigis sulaukė milžiniško susidomėjimo

Lukas Snarskis , 2025-07-01, 16:35
0
„Xiaomi“ drebina elektrinių automobilių rinką: naujasis bendrovės visureigis sulaukė milžiniško susidomėjimo

„Xiaomi“ neseniai paskelbė apie oficialią savo pirmojo visureigio „Xiaomi YU7“ pardavimų pradžią. Ilgai laukta naujiena sudrebino automobilių rinką jau vien dėl patrauklios kainos, kuri prasidės nuo 30,2 tūkst. eurų.

Antrasis Kinijos milžinės elektrinis automobilis sulaukė milžiniško susidomėjimo. Pranešama, jog vos per 72 valandas nuo birželio 26 dienos pristatymo buvo fiksuota nuo 280 tūkst. iki 316 tūkst. užsakymų su negrąžinamais avansiniais įnašais.

Oficialiais duomenimis, per pirmąsias 18 valandų fiksuota 240 tūkst. rezervacijų, įskaitant ir internetinius užsakymus. Tai reiškia, kad gamyba jau išparduota iki 2027 metų pradžios, o laukti gali tekti net 56 savaites.

„Xiaomi pasirinko aiškią taktiką“ - išskirtinis dizainas, modernios funkcijos ir patraukli kaina. Naujasis „YU7“ modelis yra siūlomas trijų versijų. Bazinis modelis su galiniais varančiais ratais turi 96,3 kWh akumuliatorių ir iki 835 km CLTC nuvažiuojamą atstumą. Net 55 proc. užsakymų tenka būtent šiam modeliui.

Brangesnis „Xiaomi YU7 Pro“ pasižymi keturių varančių ratų sistema bei tokia pačia baterija, kurios pakanka 770 km kelionei. „YU7 Max“ – tai galingiausia versija su 101,7 kWh akumuliatoriumi, 508 kW (690 AG) galia ir vos 3,23 sek. akceleracija iki 100 km/h. Maksimalus nuvažiuojamas atstumas siekia 760 km.

Išoriškai „Xiaomi YU7“ atrodo kaip elegantiškas ir didelis SUV, kurio ilgis siekia beveik 5 metrus. Kai kas jį palygino su „Ferrari Purosangue“, kas Xiaomi tikrai nenuvils. Salone dominuoja 16,1 colio ekranas, o automobilio sąsaja visiškai integruota su „Žmogus x Automobilis x Namai“ sistema, kuri jungia telefoną, automobilį ir išmaniuosius namų prietaisus.

Teigiama, kad didžioji dalis pirkėjų yra jauni, miestų gyventojai. Net 55 proc. užsakovų – vyrai nuo 22 iki 35 metų. Apie 60–70 proc. jų atsisakė turimų automobilių, kad įsigytų YU7, o 5–7 proc. pakeitė pirmojo „Xiaomi „elektromobilio „SU7“ rezervacijas į naująjį SUV modelį.

Tačiau dabar gamintojo laukia didžiulis iššūkis – įgyvendinti milžinišką paklausą. Įmonė turi dvi gamyklas Pekine, kurios kartu pajėgios pagaminti 300 tūkst. automobilių per metus, bet dabartinė paklausa gerokai viršija šiuos pajėgumus. 

Kol planuojami gamybos plėtros sprendimai, „Xiaomi“ privalo išlaikyti kokybės kartelę ir tuo pačiu spėti gaminti pakankamai greitai, kad pateisintų klientų lūkesčius.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas