Prisijunkite
Prisijunkite
Vyresni žmonės tikriausiai dar pamena legendinį „Yugo“ automobilį, kuris buvo gaminamas Jugoslavijoje. Šis kompaktiškas modelis tapo vienu iš nedaugelio socialistinių automobilių, eksportuotų į JAV.
Nors dėl prastos surinkimo kokybės ir techninių sprendimų „Yugo“ neretai tapdavo pajuokos objektu, jis vis tiek išsiskyrė paprastumu, žemomis eksploatacijos sąnaudomis ir istoriškai svarbia vieta automobilių kultūroje.
Dabar ši legenda sugrįžta. Gamintojas oficialiai pristatė naujos kartos kompaktiško hečbeko modelį. Planuojama, kad atgimęs automobilis turės ne tik tradicinius vidaus degimo variklius, bet ir šiuolaikinius elektrinius jėgos agregatus. Be to, pirkėjams bus siūlomas ir mechaninės pavarų dėžės variantas.
Pranešama, jog automobilio dizainą kūrė Darko Marčeta, o projektui vadovauja profesorius dr. Aleksandaras Bjelićius. Pradinė koncepcija – aiškiai kampuota ir pasižyminti dviem durimis, plačiu siluetu bei švelniai nuožulniu galiniu dangčiu.
Modelis, kuris buvo pristatytas Miunchene vykusiame „Car Design Event“, dera retro estetika ir šiuolaikiškos linijos, išlaikydamas aiškią nuorodą į istorinį „Yugo“ palikimą. Gamintojai kol kas planuoja pradėti nuo vidaus degimo varikliais varomų modelių, siūlydami tiek mechaninę, tiek automatinę pavarų dėžę.
Tačiau ateityje žadamos ir elektrinės versijos, taip pat gali būti plėtojamos kitos kėbulo variacijos. Konkreti informacija apie kainas ar tikslines rinkas dar neskelbiama, tačiau panašu, kad startas bus Europoje.
Skelbiama, kad jau rugsėjo 15 dieną, Vokietijoje vyksiančio „CDE Classic“ renginio metu, žadama pristatyti „sportišką“ naujojo „Yugo“ versiją ir atskleisti daugiau techninių detalių. Dar svarbesnė data pažymėta 2027 metų gegužės 15 dieną – tuomet Belgrado parodų centre debiutuos realaus dydžio važiuojantis prototipas.
Priminsime, kad originalių „Yugo“ gamyba buvo nutraukta dar 2008-aisiais, tad šis sugrįžimas – beveik po dvidešimtmečio. Į prieinamą ir praktišką automobilį, kuriame bus siūloma tiek elektrinė jėgainė, tiek mechaninė pavarų dėžė, tikrai dairosi nemažai pirkėjų.
Ar naujasis „Yugo“ sugebės atsikratyti praeities šleifo ir perrašyti savo istoriją? Kol kas belieka laukti dar dvejus metus, tačiau jau dabar aišku, kad jo dizainas ir žadami techniniai sprendimai žymi intriguojančią atgimimo pradžią.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti