Prisijunkite
Prisijunkite
Šiandien net paprasta techninė priežiūra neapsieina be kompiuterinės diagnostikos, o kai kuriais atvejais ir iš pažiūros elementari mechaninė problema tampa gerokai sudėtingesnė nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Būtent todėl, kaip teigia daugelis autoservisų meistrų, kai kurių markių automobilius remontuoti yra tikras galvos skausmas. Ir nors patikimumo reitingai, tokie kaip Vokietijos ADAC, padeda susidaryti bendrą vaizdą apie naudotų automobilių patikimumą, remonto sudėtingumas – visai kita istorija.
Rinkoje yra nemažai modelių, kurie, nors ir nėra itin patikimi, tačiau dėl pigios priežiūros ir lengvo remonto nesukelia didesnių rūpesčių savininkams. Kita vertus, rečiau gendantys automobiliai kartais gali nustebinti itin sudėtingu aptarnavimu, o tai reiškia ilgą remonto laiką ir dideles išlaidas.
Būtent tokio požiūrio pagrindu neseniai buvo apklausta 160 autoservisų mechanikų. Jų buvo paprašyta atsakyti į, atrodytų, paprastą klausimą - kurios automobilių markės yra lengviausiai prižiūrimos servise?
Pagrindiniai vertinimo kriterijai buvo prieigos prie mazgų paprastumas, detalių tvirtinimo kokybė, korozijos ar surūdijusių varžtų rizika, detalių prieinamumas ir techniniai sprendimai, palengvinantys remontą.
Lengviausiai remontuojamų automobilių dešimtukas
Pirmą vietą apklausoje pelnė „Volkswagen“ grupės prekės ženklai – tai VW, „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“. Net 37 proc. meistrų nurodė, kad būtent šie automobiliai yra lengviausiai aptarnaujami.
Viena priežasčių – jų populiarumas. Mechanikai dažnai susiduria su „Passat“, „A4“ ar „Octavia“ modeliais, tad net sudėtingesnius gedimus jie sprendžia greitai.
Įdomu ir tai, kad „Audi“ automobiliai technologiškai sudėtingesni už „Škoda“, tačiau bendras jų remonto pobūdis yra panašus.
Antroje vietoje rikiuojasi „Toyota“ (17,1 proc.). Nors garsėja ilgaamžiškumu, jų konstrukcija taip pat labai patogi servisams - detalių daug, jos prieinamos, o techniniai sprendimai dažniausiai būna racionalūs.
Trečioje vietoje randamas netikėtas svečias – tai „Fiat“ su 10,3 proc. balsų. Nors dažnai kritikuojami už patikimumą, italų automobiliai pasirodo esantys labai patogūs mechanikams, paprasti, neperkrauti elektronikomis, lengvai išardomi ir surenkami.
Ketvirtoje vietoje įsitvirtino Pietų Korėjos gamintojai „Hyundai“ ir „Kia“ (8,2 proc.), o penktąją dalinasi BMW ir „Mini“ (4,8 proc.). Toliau rikiuojasi „Opel“ (4,1 proc.), „Mercedes-Benz“ (3,4 proc.) ir prancūziškos markės – „Peugeot“ ir „Citroën“ (2,7 proc.).
Įdomu tai, kad prancūzų automobiliai dažnai kritikuojami dėl techninių keistumų, tokie sprendimai kaip skirtingų metų identiškų modelių skirtumai, net ir tame pačiame gamybos sezone, sukelia meistrams nemažai iššūkių.
Neįprastai žemai reitinge atsidūrė „Ford“ (2,4 proc.). Nors jų dalių netrūksta, meistrai mini varžtų ir sujungimų koroziją bei nekokybišką surinkimą kaip pagrindines problemas.
Japonai – ne taip patogu, kaip atrodo?
Didžiausias netikėtumas yra paskutinė vieta, kuria dalijasi „Honda“ ir „Suzuki“ (po 2,1 proc.). Priežastis, anot meistrų, gana paprasta. Šie automobiliai patikimi ir retai lankosi servisuose, tad net patyrę mechanikai ne visuomet su jais susiduria pakankamai dažnai, kad išmanytų jų subtilybes taip pat gerai kaip populiariųjų vokiečių.
Galutinis reitingas pagal remonto patogumą:
Mechanikai pažymi, kad renkantis naudotą automobilį verta žiūrėti ne tik į tai, kiek jis genda, bet ir į tai, kiek kainuos bei kiek laiko užtruks taisymas, kai tai neišvengiamai nutiks.
1 komentarų
O tai kur tie kosmariski? Matau tik lengviausiai remontuojamus
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti