„Xiaomi“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Niurburgringo trasa, atsiras bendrovės vardo posūkis

Viktoras Baliulis , 2025-05-10, 17:55
0
„Xiaomi“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Niurburgringo trasa, atsiras bendrovės vardo posūkis

„Xiaomi“ dar labiau stiprina savo pozicijas elektromobilių segmente. Bendrovė oficialiai paskelbė apie strateginę partnerystę su garsiuoju Vokietijos Niurburgringo lenktynių kompleksu. Tai leis Kinijos gamintojui naudotis trasa kaip testavimo ir rinkodaros platforma, kurioje vystoma bei demonstruojama pažangiausia automobilių technologija.

Bendradarbiavimas apima ir simbolinį gestą – vienas trasos posūkių, 12-asis „Grand Prix“ žiedo vingis, nuo šiol bus žinomas kaip „Xiaomi posūkis“. Tai sudėtingas kairysis posūkis, einantis po garsiojo „Michael Schumacher S“ arba „Goodyear Spange“ atkarpos, priklausomai nuo pasirinkto trasos išdėstymo.

„Xiaomi“ ženklas atsiras ir garsiojoje „Nordschleife“ trasos dalyje, ilgesnėje ir techniškai sudėtingesnėje, kurioje įrengta didelė reklaminė instaliacija tarp „Aremberg“ ir „Fuchsrohre“ atkarpų.

Verta paminėti ir tai, kad bendrovės galingiausias elektromobilis „Xiaomi SU7 Ultra“ jau spėjo palikti savo pėdsaką šioje legendinėje trasoje. Dar pernai prototipas trasoje įveikė ratą vos per 6:46.874 minutės. Tai, kaip pranešama, yra greičiausias rezultatas, kokį yra pademonstravęs keturduris automobilis.

Serijinė „SU7 Ultra“ elektromobilio versija, pristatyta Kinijoje šių metų vasario pabaigoje, pasižymi stulbinančia 1 548 AG galia ir kainuoja nuo 65 800 eurų. „Xiaomi“ įkūrėjas ir vadovas Lei Junas neseniai patvirtino, kad serijinis „SU7 Ultra“ ir vėl bus testuojamas Niurburgringe.

Ši partnerystė reiškia daugiau nei tik įvaizdžio projektą. „Xiaomi“ dabar tapo oficialiu dalyviu kasmetinių Niurburgringo bandymų sezonuose. Kiekvienais metais 16 savaičių trasa tampa automobilių gamintojų ir tiekėjų testavimo vieta. 

Priminsime, jog bendrovės pirmasis elektromobilis buvo oficialiai pristatytas dar 2024 metų kovo mėnesį, o jo pradinė kaina prasideda nuo maždaug 26 900 eurų. Nuo tada susidomėjimas išaugo iki neregėtų aukštumų – vidutinis laukimo laikas siekia net 40 savaičių.

Vien balandžio mėnesį „Xiaomi EV“ pristatė daugiau kaip 28 tūkst. automobilių, o tai jau septintas mėnuo iš eilės, kai mėnesio pristatymai viršija 20 tūkstančių vienetų. Šiemet planuojama iš viso pristatyti net 350 tūkst. elektromobilių. Tai aiškus ženklas, kad įmonė į rinką žengia rimtai nusiteikusi.

Niurburgringo vadovas Christian Stephani džiaugiasi nauja partneryste: „Džiaugiamės, kad stiprus Azijos prekės ženklas, kaip „Xiaomi“, pasirinko Niurburgringą kaip vystymo ir komunikacijos platformą.“ Pasak jo, tai rodo trasos reikšmę šiuolaikinėje automobilių pramonėje, ypač šiuo metu, kai elektromobilių segmentas plečiasi ypač sparčiai.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas