Driftas yra priskiriamas vairavimo technikai, kuomet vairuotojas didelio pasukamumo dėka sukelia sukibimo trūkumą bei galinių ratų slydimą, o tuo pačiu kontroliuoja transporto priemonę ir įgyją didelį greitį posūkio išėjime.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.
0 komentarų
Taip pat skaitykite