Europoje vis labiau populiarėjantis driftas – kas tai per sportas, kur jis atsirado ir ką privalo žinoti kiekvienas entuziastas?

Driftas yra priskiriamas vairavimo technikai, kuomet vairuotojas didelio pasukamumo dėka sukelia sukibimo trūkumą bei galinių ratų slydimą, o tuo pačiu kontroliuoja transporto priemonę ir įgyją didelį greitį posūkio išėjime.

Europoje vis labiau populiarėjantis driftas – kas tai per sportas, kur jis atsirado ir ką privalo žinoti kiekvienas entuziastas?
Fredric Aasbø / Luko Snarskio nuotr.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

Kalbant apie automobilius, sakoma kad jis „driftina“, kai posūkio „apekso“ (posūkio „apeksas“ – tai taškas, kur automobilis yra arčiausiai vidinei posūkio daliai - red. past.) atžvilgiu transporto priemonės galinės dalies slydimo kampas yra didesnis nei priekinės. Tuo pačiu priekiniai ratai nukreipti į priešinga pusę nei atliekamas posūkis (pavyzdžiui, jei automobilis slysta kairėn, ratai susukti į dešinę pusę), o vairuotojas kontroliuoja šiuos faktorius.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas