„Audi Sport“ elektros pavaros progresas sužavėjo automobilių sporto legendas

Efektyvūs ir teikiantys vairavimo malonumą – penki lenktynėms ir dinamiškam vairavimui skirti „Audi“ modeliai puikiai iliustruoja elektros pavaros progresą. 2012 metais „Audi“ tapo vienu pirmųjų gamintojų, pradėjusių naudoti elektrifikuotas jėgaines aukščiausio lygio automobilių sporte.

„Audi Sport“ elektros pavaros progresas sužavėjo automobilių sporto legendas

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

Ir tik šiais metais pirmą kartą vienoje vietoje surinkti Le Mane dominavęs „Audi R18 e-tron“ sportinis modelis, „Fomulės E“ bolidas „e-tron FE07“, Dakaro ralio prototipas „RS Q e-tron“ ir du demonstraciniai automobiliai – „Vision Gran Turismo“ ir „S1 e-tron quattro Hoonitron“. Juos išbandė ir elektrinės pavaros progresą įvertino devyniskart Le Mano laimėtojas Tomas Kristensenas ir trys „Audi“ Dakaro programos vairuotojai.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas