Dyzelinių ir benzininių automobilių dienos jau suskaičiuotos: dar vienas gamintojas ketina atsisakyti tokių modelių, tai bus padaryta dar anksčiau nei tikėtasi

Bendrovė „Lexus“ kasmetiniame Kenshiki (jap. Įžvalgų) forume Briuselyje pristatė naujos kartos vien elektros energija varomų automobilių strategiją. Joje sudėlioti tiek inžinerijos principai, tiek naujų technologijų, kurios pakeis automobilių ateitį, diegimo planai.

Dyzelinių ir benzininių automobilių dienos jau suskaičiuotos: dar vienas gamintojas ketina atsisakyti tokių modelių, tai bus padaryta dar anksčiau nei tikėtasi

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas