Europiečiai išsirinko metų automobilį: nugalėtoju tapęs modelis aplenkė ne tik „Nissan“ ar „Toyota“ modelius, bet ir VW šedevrą

Europos metų automobilio konkursas šiemet vyko jubiliejinį, šešiasdešimtą kartą. Pirmą kartą surengtas 1964 metais, šis renginys jau sukūrė gilias tradicijas ir surenka kompetentingiausius automobilių vertintojus iš skirtingų Europos šalių. 2023 Europos metų automobilį rinko 57 komisijos nariai iš 20 skirtingų šalių.

Europiečiai išsirinko metų automobilį: nugalėtoju tapęs modelis aplenkė ne tik „Nissan“ ar „Toyota“ modelius, bet ir VW šedevrą

Finalinio balsavimo metu visi nariai turi paskirstyti po 25 taškus finalininkų septynetukui. Taip pat, kaip ir renkant Lietuvos metų automobilį, nariai negali vienam automobiliui skirti daugiau nei dešimties balų, o po balsavimo kiekvienas komisijos narys turi pateikti viešą paaiškinimą kodėl kiekvienam automobiliui skyrė būtent tiek taškų.

Finalinio balsavimo metu visi nariai turi paskirstyti po 25 taškus finalininkų septynetukui. Taip pat, kaip ir renkant Lietuvos metų automobilį, nariai negali vienam automobiliui skirti daugiau nei dešimties balų, o po balsavimo kiekvienas komisijos narys turi pateikti viešą paaiškinimą kodėl kiekvienam automobiliui skyrė būtent tiek taškų.

Finalinio balsavimo metu visi nariai turi paskirstyti po 25 taškus finalininkų septynetukui. Taip pat, kaip ir renkant Lietuvos metų automobilį, nariai negali vienam automobiliui skirti daugiau nei dešimties balų, o po balsavimo kiekvienas komisijos narys turi pateikti viešą paaiškinimą kodėl kiekvienam automobiliui skyrė būtent tiek taškų.

Finalinio balsavimo metu visi nariai turi paskirstyti po 25 taškus finalininkų septynetukui. Taip pat, kaip ir renkant Lietuvos metų automobilį, nariai negali vienam automobiliui skirti daugiau nei dešimties balų, o po balsavimo kiekvienas komisijos narys turi pateikti viešą paaiškinimą kodėl kiekvienam automobiliui skyrė būtent tiek taškų.

Finalinio balsavimo metu visi nariai turi paskirstyti po 25 taškus finalininkų septynetukui. Taip pat, kaip ir renkant Lietuvos metų automobilį, nariai negali vienam automobiliui skirti daugiau nei dešimties balų, o po balsavimo kiekvienas komisijos narys turi pateikti viešą paaiškinimą kodėl kiekvienam automobiliui skyrė būtent tiek taškų.

Finalinio balsavimo metu visi nariai turi paskirstyti po 25 taškus finalininkų septynetukui. Taip pat, kaip ir renkant Lietuvos metų automobilį, nariai negali vienam automobiliui skirti daugiau nei dešimties balų, o po balsavimo kiekvienas komisijos narys turi pateikti viešą paaiškinimą kodėl kiekvienam automobiliui skyrė būtent tiek taškų.

Finalinio balsavimo metu visi nariai turi paskirstyti po 25 taškus finalininkų septynetukui. Taip pat, kaip ir renkant Lietuvos metų automobilį, nariai negali vienam automobiliui skirti daugiau nei dešimties balų, o po balsavimo kiekvienas komisijos narys turi pateikti viešą paaiškinimą kodėl kiekvienam automobiliui skyrė būtent tiek taškų.

Finalinio balsavimo metu visi nariai turi paskirstyti po 25 taškus finalininkų septynetukui. Taip pat, kaip ir renkant Lietuvos metų automobilį, nariai negali vienam automobiliui skirti daugiau nei dešimties balų, o po balsavimo kiekvienas komisijos narys turi pateikti viešą paaiškinimą kodėl kiekvienam automobiliui skyrė būtent tiek taškų.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas