Transporto pasaulyje kone visi pokalbiai vienu ar kitu metu pakrypsta į elektrifikacijos temą. Svarstomos ne vien teorinės pasirinkimo galimybės – vis dažniau rinkos dalyviai jau gali pasidalyti savo praktiniais pastebėjimais.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
„Scania Group“ įkrovimo strategijos ir verslo vystymo padalinio vadovas Joachimas Skoogbergas Vilniuje vykusiame Transporto inovacijų forume pažymėjo, kad Švedijos gamintoja įsitikinusi, jog jau visai greitai elektros energijos sprendimų visuma kaštų atžvilgiu susilygins su tradicinio transporto ekosistema. Prie to prisideda daugybė suinteresuotų pusių: tiek valstybės, tiek viso regiono institucijos, tiek ir patys gamintojai.
0 komentarų
Taip pat skaitykite