„Jaguar Land Rover“ skirs daugiau dėmesio Lietuvai: pristatyta nauja strateginė kryptis regione

„Jaguar Land Rover“ skirs daugiau dėmesio Lietuvai: pristatyta nauja strateginė kryptis regione

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas