Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
0 komentarų
Taip pat skaitykite