Bankas stabdo savo paslaugas: „Swedbank“ klientai susidurs su nepatogumais, pasakė, ką privalu žinoti

Paskelbė Ina Jonaitienė
Paskelbta

Bankas stabdo savo paslaugas: „Swedbank“ klientai susidurs su nepatogumais, pasakė, ką privalu žinoti

Mokėjimai be kontakto tapo tokie įprasti, kad kartais net sunku prisiminti, kaip buvo kitaip. Banko kortelės, telefonai, išmanieji laikrodžiai, viskas sukurta greičiui ir patogumui.

Naktį iš rugsėjo 25-osios trečiadienio į ketvirtadienio rytą „Swedbank“ klientų gali laukti trumpalaikiai paslaugų trikdžiai. Bankas praneša, kad tuo metu bus atliekami planiniai IT sistemų atnaujinimo darbai, kurie būtini siekiant užtikrinti saugų ir sklandų paslaugų veikimą ateityje.

Kaip teigia „Swedbank“ atstovai, atnaujinimo darbai vyks nuo vidurnakčio iki 4 val. 30 min. ryto. Būtent šiuo laiku gali būti jaučiami laikini sutrikimai įvairiose paslaugose, tiek naudojantis mokėjimo kortelėmis, tiek prisijungiant prie interneto banko ar atliekant kasdienius finansinius veiksmus.

Svarbu pažymėti, kad šie trikdžiai nėra ženklas apie saugumo pažeidimus ar technines problemas, nes tai suplanuoti darbai, susiję su duomenų bazių atnaujinimu. Tokie veiksmai yra įprasta bankų praktika, leidžianti palaikyti sistemų efektyvumą ir reaguoti į augančius klientų poreikius.

Mokėjimo kortelės gali laikinai neveikti

Viena iš dažniausiai naudojamų banko paslaugų, mokėjimo kortelės, nakties metu gali veikti ne visada sklandžiai. 

Nors didelių trikdžių neprognozuojama, bankas iš anksto įspėja, kad tarp vidurnakčio ir 4 val. 30 min. klientai gali susidurti su laikinu atsiskaitymų neveikimu ar sutrikusiu kortelės atpažinimu prekybos vietose bei bankomatuose.

Dėl šios priežasties rekomenduojama, jei planuojate aktyvią naktinę veiklą ar reikės atsiskaityti šiuo laikotarpiu, pasirūpinti alternatyva, pavyzdžiui, turėti šiek tiek grynųjų pinigų.

Interneto bankas – su ribotu pasiekiamumu

Tuo pačiu metu gali būti ribotas ir prisijungimas prie interneto banko sistemos. Tiek privatūs, tiek verslo klientai, bandantys prisijungti prie bankininkystės platformos, gali būti nukreipiami į specialų informacinį puslapį. 

Jame bus pateikiama informacija apie vykdomus atnaujinimo darbus ir galimą paslaugų atnaujinimo laiką.

Bankas pabrėžia, kad tokie nukreipimai yra įprasta saugumo praktika. Siekiama, kad vartotojai žinotų apie vykdomus techninius darbus ir negalvotų, jog susidūrė su netikėtu sistemos sutrikimu ar kibernetine grėsme.

„Swedbank“ iš anksto atsiprašo klientų už galimus naktinius nepatogumus ir tikisi supratingumo. Tai viena iš prevencinių priemonių, kurios reikalingos didelio masto organizacijoms, valdančioms jautrią finansinę informaciją. 

Reguliarūs IT patikrinimai ir sistemų atnaujinimai leidžia greičiau reaguoti į besikeičiančius saugumo reikalavimus, išlaikyti sistemų našumą bei pasiūlyti klientams sklandesnę patirtį ateityje.

Temos: Swedbank
Ar patiko šis įrašas?
 

Rašydama apie astrologiją ir gyvenimo naujienas, siekiu kurti turinį, kuris įkvepia, guodžia ir priverčia susimąstyti. Mano tekstuose susilieja meilė žvaigždėms, domėjimasis žmogaus vidiniu pasauliu ir noras dalintis įžvalgomis apie kasdienybę, tiek dangišką, tiek žemišką.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas