Prisijunkite
Prisijunkite
„Santander Consumer Bank“ paskelbė apie reikšmingus pokyčius, kurie palies banko internetinės bankininkystės sistemą. Nuo birželio 25 dienos prisijungti prie banko per naršyklę galės tik tie klientai, kurie paslaugų sutartis pasirašė iki 2024 m. birželio 24 d.
Pranešama, kad visi kiti klientai galės naudotis tik mobiliąja programėle. Pasak banko, tai yra žingsnis link visiško perėjimo prie mobiliųjų sprendimų. Nuo minėtos datos visi, kurie sudarys naują elektroninės bankininkystės ar kredito limito sutartį, galės naudotis tik mobiliąja platforma.
Tai reiškia, kad tradicinė banko interneto svetainė per naršyklę naujiems vartotojams nebus prieinama.
Nors esami klientai galės naudotis svetaine kaip iki šiol, bankas nuo birželio 24 dienos taip pat keičia taisykles. Bus supaprastinta dokumentų kalba, kad ji būtų aiškesnė kiekvienam vartotojui, taip pat įtrauktos papildomos nuostatos, susijusios su biometriniu prisijungimu ir mobiliųjų aplikacijų saugumu.
Klientai taip pat turės nurodyti savo el. pašto adresą – tai taps privaloma. Šie pokyčiai, pasak ekspertų, gali iš esmės pakeisti klientų elgseną ir patirtį. Dauguma funkcijų ir saugos sprendimų bus perkelti į mobiliąją platformą, o naršyklės versija, regis, palaipsniui nyks iš aktyvaus naudojimo.
Mobilioji bankininkystė – vis labiau dominuoja
Šis „Santander“ sprendimas nėra atsitiktinis, jis pagrįstas augančiu mobiliųjų naudotojų skaičiumi. Nuo 2023 iki 2024 metų banko mobiliąja programėle pradėjo naudotis papildomi 2,5 mln. vartotojų. Šiuo metu net 82 proc. visų banko klientų naudojasi programėle, o likusieji 18 proc. renkasi naršyklės versiją.
Tai atspindi platesnę tendenciją, net ir tie klientai, kurie atlieka operacijas per kompiuterį, vis dažniau jas patvirtina per telefoną. Biometriniai metodai, tokie kaip piršto atspaudas ar veido atpažinimas, suteikia daugiau saugumo nei tradiciniai slaptažodžiai ar SMS kodai.
Ką tai reiškia vartotojui?
Pirmiausia, nauji klientai turės būti pasiruošę naudotis tik mobiliąja aplikacija, o tai reiškia, kad banko paslaugos taps labiau susietos su išmaniaisiais telefonais. Net ir tokie veiksmai kaip paskolos valdymas, sąskaitų apžvalga ar lėšų pervedimas bus vykdomi tik per aplikaciją.
Tuo tarpu esami klientai dar kurį laiką galės naudotis abiem kanalais, tiek svetaine, tiek programėle. Vis dėlto neabejojama, kad ilgainiui naršyklės versijos reikšmė mažės, o mobilioji bankininkystė taps vieninteliu sprendimu visiems vartotojams.
Technologijų posūkis – patogumas ar ribojimas?
Šis žingsnis kelia ir diskusijų. Nors dauguma klientų vertina patogumą, spartą ir saugumą, kurį suteikia mobiliosios aplikacijos, tam tikrai daliai visuomenės, ypač vyresnio amžiaus ar mažiau technologijomis besinaudojantiems žmonėms, tai gali tapti iššūkiu. Kai kurie iš jų gali jaustis atskirti arba priversti keisti ilgus metus naudotą įprotį.
Kita vertus, „Santander Consumer Bank“ pozicija aiški. Ateitis priklauso mobilumui, greičiui ir individualiam patogumui. O tam reikalingas lankstus, bet kryptingas perėjimas prie naujos bankininkystės eros.
Nuo birželio 25 dienos banko naudojimas taps modernesnis, tačiau tuo pačiu ir labiau centralizuotas mobiliuose įrenginiuose. Ar tai geras sprendimas ir ar analogišką priims ir Lietuvoje veikiantys bankai – parodys laikas. Tačiau viena aišku. Bankininkystė pamažu ištrūksta iš kompiuterio ekrano ir persikelia į delną.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti