Prisijunkite
Prisijunkite
Pranešimas spaudai , 2025-03-30, 17:54 (atnaujinta 2025-03-30, 18:02) 0
Sąskaita už elektros energiją apima nepriklausomam tiekėjui mokamą kainą už suvartotą elektrą ir valstybės nustatytus mokesčius už jos persiuntimą ir skirstymą, kurie pervedami Energijos skirstymo operatoriui (ESO). Priklausomai nuo suvartoto elektros kiekio ir pasirinkto ESO plano, keičiasi ir galutinė klientui išrašyta pinigų suma sąskaitoje.
„Elektrum Lietuva“ išanalizavusi duomenis pastebėjo, kad klientai, turintys ESO planą Standartinis ir kas mėnesį suvartojantys daugiau nei 220 kWh, gali dar labiau sumažinti sąskaitas už suvartotą elektros energiją Standartinį planą pasikeitę į kitą - planą „NAMAI“.
Standartiniam planui netaikomas persiuntimo mokestis, o planui „NAMAI“ - priešingai, 3 eurų mokestis. Tačiau net ir pasikeitus vieną planą į kitą su papildomu mokesčiu klientai kas mėnesį mokės mažiau, nes 1,5 ct mažėja galutinė kilovatvalandės kaina, pavyzdžiui, nuo 20,9 ct/kWh iki 19,4 ct/kWh.
„Esame draugiškas elektros tiekėjas, kuriam rūpi jo klientai ir mums itin svarbu, kad už elektrą jie mokėtų mažiau. Didžiajai daugumai klientų pasiūlėme geriausią kainą ir nuolat ieškome būdų, kaip ją dar būtų galima sumažinti ir atliepti skirtingus vartojimo įpročius ir poreikius“, – sako „Elektrum Lietuva“ produktų vystymo vadovas Mantas Kavaliauskas.
Paskaičiavome, kad keturių asmenų šeima, turinti ESO Standartinis planą ir per mėnesį suvartojanti maždaug 350 kilovatvalandžių (kWh), kasmet galėtų sutaupyti apie 35 eurus.
Pakeisti ESO planą galite patys savarankiškai vos kelių mygtukų paspaudimu, prisijungus prie „Elektrum Lietuva“ savitarnos. Norime atkreipti klientų dėmesį, kad visi ESO siūlomi planai yra skirtingi, tad reikėtų atsižvelgti į savo elektros vartojimą. Norime pabrėžti, kad plano keitimas nieko nekainuoja, o planą nuo šių metų pradžios keisti galima kad ir kas mėnesį.
„Daugybei žmonių kaina yra itin svarbi, todėl gyventojus skatiname nuolat domėtis pasiūlymais ir pasirinkti palankiausią kainą. Patys stengiamės ją mažinti ir sudaryti kuo palankesnes sąlygas savo klientams. Vien praėjusiais metais situacija rinkoje ir turimi gamybos pajėgumai leido pasiūlyti mažiausią kainą 8-is iš 12-os mėnesių“, – teigia ekspertas.
Remiantis VERT duomenimis, „Elektrum Lietuva“ klientų krepšelį per pirmus du šių metų mėnesius didino vienintelis šalyje, o klientų skaičiaus augimą fiksuoja jau pastaruosius dvejus metus.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti