Šokas kai kuriems „Sodros“ klientams: informuojama apie svarbius pasikeitimus, reaguoti būtina tučtuojau

Ina Jonaitienė , 2025-06-10, 16:34 (atnaujinta 2025-06-10, 20:55)
0
Šokas kai kuriems „Sodros“ klientams: informuojama apie svarbius pasikeitimus, reaguoti būtina tučtuojau

Jei gyvenate Kaune ar Šiauliuose ir esate įpratę reikalus su „Sodra“ tvarkyti gyvai, svarbu žinoti, kad nuo birželio 2 dienos pasikeitė klientų aptarnavimo vietos šiuose miestuose. 

Tai reiškia, kad į įprastus adresus atvykę gyventojai nuo šiol nebus aptarnaujami, todėl būtina žinoti, kur registruotis ir kaip pasiruošti vizitui. Nors pasikeitimai susiję tik su fizinėmis priėmimo vietomis, jų poveikis svarbus kiekvienam, kuris kreipiasi dėl išmokų, pensijų ar kitų socialinio draudimo paslaugų.

Skelbiama, kad „Sodros“ padaliniai A. Mickevičiaus g. 42 (Kaune) ir Ežero g. 17 (Šiauliuose) nutraukia klientų aptarnavimą nuo birželio 2 dienos. Nuo šios datos gyventojai bus aptarnaujami naujose patalpose. Kaune tai Šv. Gertrūdos g. 4, o Šiauliuose – Vilniaus g. 225.

Kur kreiptis Kauno ir Šiaulių gyventojams?

Kauno gyventojams nuo birželio 2 dienos nėra teikiamos paslaugos A. Mickevičiaus g. 42 esančiame padalinyje. Visus planuojamus vizitus būtina registruoti į naują klientų priimamąjį, veikiantį Šv. Gertrūdos g. 4.

Tuo tarpu Šiauliuose uždaromas Ežero g. 17 esantis padalinys, o nauja klientų priėmimo vieta nuo šiol bus Vilniaus g. 225.

„Sodra“ pabrėžia, kad tiek Kaune, tiek Šiauliuose, kaip ir visoje Lietuvoje, pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams. Tokia tvarka leidžia optimaliai paskirstyti specialistų laiką ir padeda išvengti eilių.

Kaip registruotis ir gauti paslaugas?

Norint užsiregistruoti vizitui, patogiausia tai padaryti internetu – „Sodros“ interneto svetainėje adresu www.sodra.lt. Taip pat galima skambinti informacijos telefonu (+370) 5 250 0883. 

Šiuo numeriu teikiamos ne tik registracijos paslaugos, bet ir konsultacijos visais su socialiniu draudimu susijusiais klausimais, tokiais kaip įmokos, išmokos, pensijos, nedarbas ir kt.

Verta pastebėti, jog „Sodra“ vis daugiau paslaugų perkelia į skaitmeninę erdvę. Prisijungę prie asmeninės paskyros adresu www.sodra.lt/gyventojui, gyventojai gali pateikti prašymus dėl ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros ar nedarbo išmokų. 

Taip pat galima kreiptis dėl pensijų, kompensacijų bei stebėti, kaip vyksta išmokos skyrimas.

Asmeninėje paskyroje kiekvienas vartotojas gali pasitikrinti savo sukauptą darbo stažą, apskaitos taškus, peržiūrėti draudimo istoriją ir kitus duomenis. Ši platforma leidžia daugumą veiksmų atlikti greitai ir be vizito, tai ne tik patogu, bet ir padeda taupyti laiką.

Patarimas – naudokitės skaitmeninėmis priemonėmis

„Sodra“ kviečia gyventojus naudotis nuotolinėmis paslaugomis, tiek dėl greičio, tiek dėl patogumo. Didžioji dalis klausimų gali būti išspręsti neišeinant iš namų, o išsamesnėms konsultacijoms galima registruotis konkrečiu laiku. Tokiu būdu išvengiama netikėtumų ir ilgo laukimo.

Jeigu visgi planuojate atvykti gyvai, tuomet pasitikrinkite adresą, užsiregistruokite iš anksto ir būkite pasiruošę efektyviai konsultacijai. Šie pasikeitimai yra skirti geresniam aptarnavimui ir efektyvesniam klientų srautų valdymui.

Ar patiko šis įrašas?
 
Temos: Sodra

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas