Prisijunkite
Prisijunkite
SEB pradeda laipsnišką savo interneto banko atnaujinimą. Bus atnaujintas interneto banko dizainas, diegiamos naujos funkcijos.
Klientams naudotis atnaujinamu interneto banku taps paprasčiau ir patogiau.
„Atsižvelgdami į klientų poreikius, pageidavimus ir pasiūlymus, pradedame SEB interneto banko atnaujinimo procesą. Jau dabar klientai gali patys išbandyti palaipsniui tobulinamą interneto banką bei susipažinti su įgyvendintais pokyčiais“, – teigia SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Eglė Dovbyšienė.
SEB bankas, atlikęs pirmuosius interneto banko pakeitimus, šiuo metu yra atnaujinęs prisijungimo puslapį, kuris nuo šiol bus vienas ir privatiems, ir verslo klientams. Interneto banko meniu papildytas paieškos laukeliu ir perkeltas į kairę pusę, kad klientai greičiau rastų reikalingas funkcijas. Taip pat pridėta galimybė pasirinkti šviesią arba tamsią ekrano temą.
„Interneto banke nuo šiol klientai ras ir virtualų konsultantą, kuris padės atsakyti į rūpimus klausimus. Didelį dėmesį skyrėme interneto banko prieinamumui, kad atnaujinimai atitiktų Žiniatinklio turinio prieinamumo gairių (angl. Web Content Accessibility Guidelines, WCAG) standartus, ir jais naudotis galėtų žmonės su negalia“, – pažymi E. Dovbyšienė.
Perėjimas prie naujojo interneto banko vyks palaipsniui – šiuo metu SEB banko klientai gali naudotis ir senuoju, ir atnaujinamu interneto banku. Minėtus pakeitimus banko klientai gali rasti atnaujinamoje interneto banko versijoje.
Išsamią informaciją apie atnaujinamą interneto banką galima rasti oficialioje SEB banko svetainėje.
20 komentarų
Visų komentatorių nuomonė ta pati, vieninga - n e r e i k i a nieko keisti. Be naudos sau, nei vienas bankas jokių naujovių neįvedė ir neįves. Jeigu reiks pakeitimų klientai - pasiūlys. Pasiūlys tai, kas jiems (klientams) naudinga bei reikalinga.
Klijentų pageidavimu....nejuokinkit.Prduotuvės perdėlioja prekes, tada kaip išprotėjęs lakstai ir ieškai, tai tikrai ne dėl patogumo, na ir jūsų tobulinimai tikrai ne dėl klije tų patogumo.Įsijungi banką ir pradedi nervintis, nes neberandi prie ko jau pripratai ir žinai kur nueiti ir spausti.O tai ypač apsunkina vyresnius žmones.Bet ar tai jums, bankui , įdomu???Tikrai ne! Todėl nerašinėkit nesąmonių, kad darot klijentų pageidavimu
Nematau prasmės tobulinimui,paprastumas svarbiausia,jau kuris laikas tobulinama,nu vyresnio amžiaus žmonėms tai peilis į pasirodžius,niekas nieko nedaro be reikalo ,matyt bankas paskaičiavo savo naudą,o klientai tai nesvarbu šitie tobulinimas tikrai ne palengvins naudotojui gyvenimo
Tobulinimo tikslas - apsukti smegenis klientams. Seniai ruošiuosi nešti rėmus iš to banko, matyt pribrendo reikalas...
Nesąmonė. Pinigų plovimas ir tiek
Nieko nėra geriau už pastovumą. Pvz, laikrodininko vieta PNVŽ auto stoty, arba dažų parduotuvė prie buvusio cukraus ( prie naujo žiedo) ten pat - PNVŽ. : visi žino daug metų. Man, dar ne senjorui , irgi nepatinka tie keitimai dėl keitimų - visur! Atseit gerinama klientams, o iš tiesų - niekalai, tiesiog nurašomi vidaus pinigai ir pasipyla klientų skambučiai, į kuriuos jau piktais veidais bandoma atsakyti nusmailintais liežuviais.
Čia sukčių bankas! Sukčiai išplovė 4000eur.Ir jie neneša jokios atsakomybės!Tik diegia naujoves!20 metų tame banke,bet kad taip bankas neneštų atsakomybės už mao pinigus kuriais jie naudojasi net nepamąsčiau!
Tikriausiai vyksta paruošiamieji darbai perėjimui prie CBDC.
Tiesa
Kas atsakingas bus už padarytą klaidą atliekant naujovę? Kas atsakys už senyvo amžiaus žmonių ašarų pinigėlius?
Visas savo santaupas patikėjome Jums SEB, kiekvieną centą taupėme, Jūs naudojatės!
Mes nesuprantame Jūsų naujovių, mums baisu prarasti kelis tūkstantėlius paskirtus senatvinių ligų gydymui ir laidotuvėms. Labai baisu ...kokių nuolat Jums naujovių reikia. Primena šachmatų lentą!
Man asmeniškai ,o ir visiems vyresnio amžiaus žmonėms,tie kaitaliojimai nepatinka,būkit pastovesni
Naujiena ta, kad jeigu pervedi pinigus savo sąskaitoje tai yra iš sąskaitos į kortelės sąskaitą ir ne įrašai tai blokuoja pavedimą, nes ponams turi parašyti kodėl skirstai pinigus savo sąskaitose...
Kam tie pasikeitimai naudingi? Tikrai ne banko klientams
Senasis variantas paprasyesnis, patogesmis
Tikrai taip, nėra reikalo mandravoti ir iš banko puslapio daryti kryžiažodžio
Sutinku su blondine, maniau kad man vienai tos reformos nepatinka.
Čia bankas rūpinasi, kad senatvinę demensiją atitolinti, kad domėtusi naujovėmis. Juokauju aišku. Paspausi ne tą mygtuką, kur prieš tai išmokė ir pinigai išeis ne ten kur reikia. Dauguma pagyvenusių žmonių bijo naudotis elektronine bankininkyste. O dar vis naujovės.
Man teko susidurti su bankų sukčiais ir apgavikais ir kas juos sugalvojo nors esi jų klijentas negausi pinigėlių nors ir bėdai ištikus tau pasiūlys špygą taukuotą
BANKŲ IR PIDERASŲ NESUPRASI JŲ VIS DAUGĖJA IR BAGOTĖJA NENORI DIRBTI TIK KLIJIENTAMS PAVALKUS DEDA
Nespėju priprast prie vieno, kas pusmetį vėl kitoks. Tarsi daugiau reikalų ten nėr, kaip dizainus makaluot.
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti