Prisijunkite
Prisijunkite
Penktadienio rytą užfiksuoti „Swedbank“ internetinio banko sutrikimai. Gyventojai negali prisijungti prie savo sąskaitų, o pats bankas praneša apie nesklandumus, kuriuos bandoma kuo greičiau pašalinti.
Nuo penktadienio ryto neveikia „Swedbank“ internetinis puslapis, o tuo pačiu – ir internetinė bankininkystė. Banko klientai negali prisijungti prie savo sąskaitų ar atliktų kitų reikiamų operacijų. Tiesa, „Swedbank“ atstovai pažymi, jog mobilioji programėlė veikia ir rekomenduoja naudotis būtent ja.
„Šiuo metu fiksuojami trikdžiai jungiantis prie interneto banko. Klientus kviečiame naudotis banko išmaniąja programėle. Dedame visas pastangas kuo griečiau pašalinti nesklandumus ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, - tokį komentarą paliko „Swedbank“ atstovai socialiniame tinkle „Facebook“.
„Swedbank“ apie sutrikimus pranešė tik apie 11 val. Lietuvos laiku, nors vartotojai teigia, kad prisijungti prie internetinės bankininkystės negali nuo 9 val. ryto.
Kol kas nėra žinoma kada „Swedbank“ veikla grįš į įprastas vėžes. Nėra žinoma ir su kokiomis problemomis susidūrė bendrovės internetinis puslapis. Tiesa, nors „Swedbank“ teigia, jog sutrikimai liečia tik internetinį puslapį, tačiau vartotojai praneša ir apie sutrikimus naudojantis mobiliąją programėle. Teigiama, kad prisijungimas programėlėje taip pat stringa.
Atnaujinta 17:26. Panašu, kad „Swedbank“ problemos vis dar nesibaigė. Vartotojai internete ir toliau skundžiasi sutrikusia veikla, o kai kurie nepraleidžia progos pašiepti tokių banko sutrikimų.
„Kažkodėl labai dažnai pradedate fiksuoti laikinus trikdžius. Manau kad tai jau tapo sistema. Norint apsidrausti nuo laikinų trikdžių rekomenduojama klientams įsigyti laikinas pinigų kojines.“, - rašo vienas internautas banko „Facebook“ puslapyje.
Banko klientai pastebi ir tai, jog iki šiol nėra galimybės atlikti pavedimų, o jeigu ir pavyksta tai padaryti - klausimas ar jie pasieks gavėją.
Atnaujinta 17:35. Dabar „Swedbank“ internetinis puslapis jau atsidaro, tačiau vartotojus pasitinka pranešimas apie „laikinus techninius sutrikimus“. Informacijos kada bus pašalintos esamos problemos – nepateikiama.
Atnaujinta 18:18. Panašu, kad „Swedbank“ internetinis puslapis jau veikia, tačiau jame vis dar pranešama apie galimus sutrikimus.
24 komentarų
Va taip valdžios ir banko politika numarina liaudį.
Valdžiažmogiai šaukia rėkia viską daro kad išimti grynuosius iš apyvartos, kad visi naudotųsi tik el. bankininkyste ir visuotinai naudotųsi tik bankų kortelėmis. Na ir kas gaunasi? Bankas užlūžo, kaltų nėra, o kraštinis ir labiausiai nukentėjęs lieka paprastas žmogus.
Man atrodo, kad ne šiaip bankai užlužta. Sako, kad mobiliaja programele galima naudotis. Čia yra kažkur "šuo pakastas". Ne šiaip užlužineja bankai. Gal gerau, kiek galima nesinaudoti tom programelem. As jau niekuo netikiu..
Olandijoje per metus 2€ sumoki uz banko paslaugas lietuvoje 100€ per metus uz niekA.
Joskes ir Saros bankas!
tavo pinigai kurie yra banke - banko pinigai, pinigai kuriuos turi savo kiseneje - tavo pinigai....
Tikra tiesa
Vadinasi reikia gryninti pinigus.
Džiaukitės gyvenimu. Kad tik karo nebūtų. Visa kita smulkmena
Kai tris mėnesius sėdėsi be pensijos - galėsi džiaugtis tuo gyvenimu.
Na taip, bankai moka be trikdžių tik kelti banko mokesčius. Negana, kad ,kaip klausė viena laiško autorė, kodėl nepranešta telefonu kiekvienam klientui, tai dar turi įžūlumo už skambutį dėl banke kylusių problemų imti 0,12 cnt ir pranešti: "laukiančių labai daug". Laukiam lietuviško banko
O kas nuostolius atlygins?
Jus pats! Kaip kitaip?? (:
Atlyginimai nepervedami. Pvz., mano SEB bankas, bet per Swed pinigai pervedami. Negaunam ir mes. Vakar turėjo būti. Įsipareigojimų įvairių turi juk žmonės.
Jie tiesiog, kažką rezga...
Paskutiniu metu su Swedbank darosi problemos laikas keisti banką visiška netvarka.
Bla bla bla nuo ir varyk kuo greičiau
Tai kad erzina yra reikalu butinai darbo dieno (valandom) turi daryt kažka, neina apmokėt nieko tiesiog nervina..
per dažnai šiam banke problemos.Klientai gali jį eliminuoti iš rinkos,jeigu netenkina jo teikiamų paslaugų kokybė
Niekas negerėja, negaliu gauti skubių paslaugų, kur reikalingas autentifikavimasis per banką
Neveikia niekaip.
Pinigu isimti is bankomatų neina lyg bankomatas atidavė pinigus bet žmogus ju negavo. Liuminor banke ir vyksta grynas idiotizmas. Pirmiausia tai tipo vyko, atvejai, kai žmonems pasksmbina atseit sukvius ir išvilioja dideles sumas, o bankas nezino kur nuėjo pinigai, na taip nebūna, kad nematytų tiesiog kaip padare visokes programeles žmones netenka tustsnciais avo pinigų atseit kaltas pats yra, ksm pasakė bankinkui savo kodus. O kazin ne bankinkai turi mobilių telefonų numerius ir taip greit sukčiai paskambina
Save ir klientus gerbiantys paslaugų tiekėjai apie sutrikimus praneša žinutėmis kiekvienam savo klientui. tik ne bankai.
Tai kad jiems nusispjauti ant tų klientų...
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti