Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Threads“ platformoje artėja pokyčiai, kurie nepatiks daugeliui: socialinį tinklą gali užpildyti reklamos, tai įvyks jau labai greitai
„Meta“ pristatė „Threads“ kaip alternatyvą tinklaraščių svetainei „Twitter“, kuri po Elono Musko perėmimo dabar vadinasi „X“. Skelbimai yra socialinės žiniasklaidos platformų pagrindas ir pagrindinis pajamų šaltinis, todėl panašu, kad „Threads“ netrukus prisijungs prie šios grupės. Remiantis pranešimu, skelbimai „Threads“ bus pradėti rodyti nuo kitų metų.
„Threads“ yra viena iš „X“ alternatyvų, tačiau platformai nepavyko pelnyti tiek dėmesio, kiek E. Musko valdomam socialiniam tinklui. Tikimasi, kad artėjantys pokyčiai gali šiek tiek pakeisti atmosferą. Yra daug įmonių, kurios naudoja „Threads“ savo verslui reklamuoti. Tačiau „Meta“ sukurtai platformai vis dar trūksta vieno dalyko – remiamo turinio, kuris yra pagrindinis „X“ ir kitų platformų elementas.
Pranešama, kad „Threads“ turėtų pradėti rodyti reklamas jau 2025 metų sausio mėnesį, tačiau taikant kitokį požiūrį. Iš pradžių platforma dirbs su ribota reklamuotojų grupe ir, remdamasi šia patirtimi, pritaikys savo požiūrį, kad praplėstų reklamuotojų bazę.
„Suprantu, kodėl žmonės nerimauja, bet galiausiai mes esame verslas ir „Threads“ turi uždirbti pakankamai pinigų, kad galėtų sumokėti už žmones ir serverius, kurių reikia paslaugai paleisti ir teikti ją žmonėms nemokamai“ – spalio mėnesį sakė „Instagram“ vadovas Adamas Mosseri.
Įdiegus skelbimus „Threads“ reikės šiek tiek prisitaikyti nuolatiniams naudotojams, tačiau tai neturėtų kelti didelio susirūpinimo, nes kitose socialinės žiniasklaidos platformose skelbimai įtraukiami jau daugelį metų.
Kitoms „Meta“ projektams, tokiems kaip „Facebook“ ir „Instagram“, reklamos nėra svetimos, todėl bendrovė gali norėti, kad „Threads“ taptų ta pačia dalimi.
Kol kas „Threads“ galite mėgautis be reklamų. Tačiau pasidalykite savo mintimis, ar reklamos tiesiog gadina bendravimo patirtį, ar jos yra šiuolaikinės socialinės žiniasklaidos kraštovaizdžio dalis?
Rašau apie sodininkystę, gamtą ir gyvenimą. Tai temos, kurios man artimos širdžiai ir šaknims. Tikiu, kad augalai moko mus kantrybės, cikliškumo ir ryšio su pasauliu, todėl savo tekstais stengiuosi ne tik dalintis žiniomis, bet ir įkvėpti gyventi lėčiau, sąmoningiau, arčiau žemės.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti