Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„YouTube“ vartotojai ir vėl įsiuto: populiari platforma nebeveikia naudojant populiarius reklamos blokavimo įrankius
„Google“ valdoma vaizdo įrašų platforma „YouTube“ nuolat sulaukia įvairių patobulinimų. Kai kurie jų sulaukia vartotojų kritikos, o kiti – didžiulių pagyrų. Naujausi pasikeitimai šioje platformoje gali nepatikti daugeliui.
„YouTube“ vis aktyviau trukdo vartotojams blokuoti reklamą ir tai jau seniai nebe paslaptis. Dar kovą daugelis pastebėjo, kad problemos su reklamų blokavimu išplito įvairiuose naršyklėse, tiek „Chrome“, tiek „Opera“ ar „Firefox“. Nuo tada platforma nuosekliai stiprina kontrolę.
„Google“ dar labiau sustiprino kovą su reklamas blokuojančiais įskiepiais, ir atrodo, kad šįkart platforma pataikė tiesiai į pačius populiariausius. Iki šiol veikusios priemonės, tokios kaip „uBlock Origin“ ar „AdBlock“, kai kuriose naršyklėse tapo tiesiog bejėgės.
Naudotojai „Reddit“ ir kituose forumuose dalijasi ekrano nuotraukomis, kuriose matyti perspėjimai, kad vaizdo įrašai nebus leidžiami, kol nebus išjungti reklamas blokuojantys įrankiai. Kai kur net visas „YouTube“ pradinis puslapis tampa tuščias.
Žmonės nepatenkinti. Ir nenuostabu, daug kas priprato prie švaraus turinio be reklamos, o dabar tenka arba žiūrėti įkyrias reklamas, arba keisti naršymo įpročius. Kritikos strėlės, kaip visada, skrieja į „Google“ pusę.
Vis daugiau vartotojų piktinasi ne tik reklamos kiekiu, bet ir tuo, kad jiems tarsi jėga primetamas „YouTube Premium“ prenumeratos modelis. Bet verta prisiminti vieną svarbią detalę. Reklamos yra tai, kas padeda turinio kūrėjams užsidirbti.
Be jų, daug mėgstamų kanalų tiesiog neišgyventų. Tad konfliktas tarp vartotojų, norinčių žiūrėti nemokamai, ir platformos, ginančios savo bei kūrėjų pajamas, tampa vis gilesnis.
Žinoma, tai dar ne pabaiga. Kaip rodo patirtis, kai tik „YouTube“ užkemša vieną skylę, greitai atsiranda nauja apeiti šią sistemą. Bet kartu ir platforma tobulina savo apsaugas, o tai tampa savotiška katės ir pelės žaidimo versija, kuri, panašu, tęsis dar ilgai.
Bilis.lt portalo įkūrėjas ir vadovas. Apie technologijas rašau jau daugiau nei dešimt metų, o taip pat stebiu pasaulio aktualijas. Rašymas yra mano didžiausias pomėgis, kurį prieš penkerius metus pavyko paversti ir pragyvenimo šaltiniu.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti