Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Google“ naršyklės populiarumas ir toliau: užfiksuotas naujas rekordas, konkurentams jokių šansų
Kalbant apie kompiuterių naršykles, pirmiausia reikėtų pradėti nuo „Internet Explorer“, kuri dažnai buvo vadinama naršykle, kuri skirta atsisiųsti kitas interneto naršykles. Dabar ji jau yra iškeliavusi į užmarštį, o populiariausia naršykle jau ne vienerius metus yra „Google“ produktas.
Rinkos analizes atliekanti bendrovė „Statcounter“ paskelbė naujausius naršyklių populiarumo duomenis, atskleidžiančius vis stiprėjančią „Chrome“ dominavimą rinkoje. Spalio 1 dienos duomenimis, „Google Chrome“ užima net 71,86 proc. rinkos.
Verta pastebėti, kad tai 2,6 procentinio punkto daugiau nei prieš mėnesį ir aukščiausias rezultatas šios naršyklės istorijoje. Kol „Chrome“ ir toliau plečia savo vartotojų bazę, kitos naršyklės po truputį traukiasi į paraštes.
„Microsoft Edge“ išlieka antra pagal populiarumą stalinių kompiuterių naršyklė, tačiau jos dalis sumažėjo nuo 11,73 proc. iki 10,37 proc. Nepaisant pastangų pritraukti daugiau naudotojų, „Microsoft“ vis dar nesugeba peržengti 15 proc. ribos.
„Edge“ nėra vienintelė, kuriai nesiseka. „Safari“ užima 5,69 proc. rinkos – per mėnesį netekusi 0,35 punkto. „Firefox“ taip pat susidūrė su nuosmukiu, nuo 4,93 proc. iki 4,45 proc. Penktoje vietoje liko „Opera“, kurios rezultatai šiek tiek pagerėjo, dabar jos dalis sudaro 2,11 proc. (+0,05 punkto).
Taigi, spalio 1 dienos duomenimis kompiuterių naršyklių rinka atrodo taip:
„Google Chrome“ - 71,86 %;
„Microsoft Edge“ - 10,37 %;
„Apple Safari“ - 5,69 %;
„Mozilla Firefox“ - 4,45 %;
„Opera“ - 2,11 %;
Beveik visos šiuolaikinės naršyklės šiuo metu integruoja dirbtinį intelektą, ieškodamos būdų pagerinti naršymo patirtį ir išlaikyti vartotojų lojalumą.
„Google Chrome“ neseniai gavo vieną didžiausių atnaujinimų – naršyklėje atsirado „Gemini“ funkcija, dirbtinio intelekto režimas ir agentinės galimybės. „Microsoft“ pristatė „Copilot Mode“ „Edge“ naršyklėje, o „Opera“ pristatė „Opera Neon“ – pirmąją AI pagrįstą naršyklę su 19,90 Eur/mėn. prenumeratos modeliu.
Ne visi vartotojai palankiai vertina šias naujoves, kai kurios naršyklių kūrėjų kompanijos atvirai kritikuoja DI integraciją, teigdamos, kad dirbtinis intelektas atima naršymo džiaugsmą ir paverčia vartotoją pasyviu stebėtoju. Laikas parodys, kuri strategija pasiteisins.
Kartu su naršyklių duomenimis „Statcounter“ taip pat pateikė naujausią informaciją apie „Windows“ operacines sistemas. Čia galima matyti, kaip toliau mažėja „Windows 10“ populiarumas bei vyksta įdomūs pokyčiai tarp jau nebepalaikomų versijų.
Bilis.lt portalo įkūrėjas ir vadovas. Apie technologijas rašau jau daugiau nei dešimt metų, o taip pat stebiu pasaulio aktualijas. Rašymas yra mano didžiausias pomėgis, kurį prieš penkerius metus pavyko paversti ir pragyvenimo šaltiniu.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.