Milijonai ignoruoja „Windows 11“ platformą,– ar tai didžiausias „Microsoft“ nusivylimas nuo „Vista“ laikų?

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Milijonai ignoruoja „Windows 11“ platformą,– ar tai didžiausias „Microsoft“ nusivylimas nuo „Vista“ laikų?

„Microsoft“ ir toliau ragina visus pereiti prie „Windows 11“, tačiau daug vartotojų tam rodo tik vidutinį norą. Gamintojai pastebi, kad migracija vyksta lėčiau nei tada, kai rinkoje pasirodė „Windows 10“. Žmonės tiesiog nemato skubos.

„Dell“ vadovai viešai pripažįsta, kad perėjimo tempas atsilieka maždaug vienuolika procentinių punktų nuo ankstesnio ciklo. Tai rodo, kad nauja sistema neatrodo kaip akivaizdus žingsnis į priekį. O kai naudos nejauti, atnaujinimas tampa nebūtinas.

Svarbiausias argumentas paprastas senasis kompiuteris ir „Windows 10“ vis dar veikia. Daugeliui pakanka to, ką jau turi, todėl jie nenori keisti įrenginio vien dėl naujos versijos. Taip susidaro natūralus pasipriešinimas, kuris kaupiamas metais.

Migracijos lėtėjimas

Pereinant nuo „Windows 7“ prie „Windows 10“ žmonės jautė aiškų poreikį, nes senoji sistema artėjo prie palaikymo pabaigos. Dabar situacija kitokia, nes „Windows 10“ vartotojams atrodo patikimas ir pažįstamas. Tai mažina psichologinį spaudimą.

Be to, „Windows 11“ daugeliui nesiūlo funkcijų, kurios kasdienybėje atrodytų būtinos. Jei pokyčiai kosmetiniai arba sunkiai apčiuopiami, žmonės atnaujinimą atideda. Jie renkasi stabilų įprotį, o ne eksperimentą.

Aparatiniai reikalavimai

Kitas stabdis yra griežti „Windows 11“ reikalavimai, ypač susiję su saugumo moduliais ir naujesniais procesoriais. „Dell“ vertinimu net apie penki šimtai milijonų kompiuterių neatitinka šių kriterijų. Vartotojui tai skamba kaip dirbtinis barjeras.

Nors siekiama didesnio saugumo, paprastas pirkėjas to nejaučia kaip tiesioginės naudos. Jis mato tik būtinybę pirkti naują įrenginį, nors senasis dar atlieka savo darbą. Tokia prievartos nuojauta kelia nepasitenkinimą.

Dirbtinis intelektas kaip masalas

„Microsoft“ bando didinti „Windows 11“ patrauklumą dirbtinio intelekto įrankiais, tokiais kaip „Copilot“ ir automatizuotos pagalbos funkcijos. Tai pateikiama kaip nauja kasdienio darbo era. Tačiau daugeliui tai vis dar atrodo kaip priedas, o ne būtinybė.

Įmonėms ir pažengusiems naudotojams tokie sprendimai gali būti įdomūs, tačiau vartotojų rinkoje jie dar nepakankamai subrendę. Jei DI neatneša aiškios sutaupytos valandos ar pinigų, jis neįtikina keisti kompiuterio. Todėl masalas veikia tik dalį auditorijos.

Ką tai reiškia toliau?

„Windows 10“ oficialus palaikymas jau baigiasi, o išplėstinis palaikymas yra laikinas sprendimas. Ilgainiui daug žmonių vis tiek bus priversti pereiti prie „Windows 11“. Tačiau tai įvyks iš reikalo, o ne iš entuziazmo.

Jei „Microsoft“ nori spartesnės migracijos, sistema turi duoti daugiau, nei prašo iš vartotojo. Kol kas ji reikalauja naujo geležies lygio, bet neparodo pakankamai stiprios vertės mainais. O kol senas kompiuteris veikia, grandinės laikančios vartotojus vietoje, nenutrūks.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas