Prisijunkite
Prisijunkite
Šį mėnesį įvyko „Xbox Games Showcase“ renginys, kur sulaukėme įprasto žaidimų pristatymo ir vieno kito techninio atnaujinimo. Tačiau vieną svarbiausių kortų „Microsoft“ pasiliko vėlesniam laikui.
JAV kompanijos atstovai paskelbė apie ilgalaikę strateginę partnerystę su AMD, kuri taps pagrindu kitos kartos „Xbox“ konsolėms ir įvairiems su žaidimais susijusiems įrenginiams.
„Xbox“ prezidentė Sarah Bond socialiniuose tinkluose paviešintame vaizdo įraše patvirtino, kad bendradarbiavimas su AMD – tai dar vienas žingsnis link gilesnės technologinės simbiozės.
Verta prisiminti, kad tiek „Xbox One“, tiek dabartinės „Xbox Series X|S“ konsolės jau naudoja AMD sukurtus procesorius bei grafikos lustus, tad tęstinumas čia nekelia nuostabos.
Pasak S. Bond, tikslas yra kurti naujos kartos vaizdo kokybę, dirbtiniu intelektu papildytus žaidimų procesus ir didesnį įsitraukimą, tuo pat metu užtikrinant suderinamumą su visa jau turima „Xbox“ žaidimų biblioteka.
Vadinasi, pereinant prie naujos kartos, vartotojai nepraras galimybės mėgautis senais žaidimais.
Užuominos apie „Xbox“ kryptį
Nors techninė partnerystė su AMD sulaukė daug dėmesio, vaizdo įraše pasirodė ir intriguojančių užuominų apie ilgalaikius „Xbox“ planus. S. Bond teigimu, nauja platformos kryptis – tai galimybė žaisti bet kur, bet kokiu įrenginiu, nesusirišant su viena parduotuve ar fiziniu įrenginiu.
Tokia vizija reikštų esminį „Xbox“ pokytį, nuo grynos konsolės prie universalaus žaidimų paslaugų modelio, kuriame pagrindinė sąsaja – ne dėžė po televizoriumi, o pati sistema.
Tą patvirtina ir kalbos apie tolimesnį „Windows“ tobulinimą kaip pagrindinės žaidimų platformos – „Xbox“ prezidentė pareiškė, kad tikslas yra padaryti „Windows“ žaidimams skirtą operacinę sistemą numeris vienas pasaulyje.
„Xbox Ally“ – mobilus žingsnis į ateitį
Dar viena AMD ir „Xbox“ bendradarbiavimo iliustracija – neseniai pristatyti du „Xbox Ally“ žaidimų kompiuteriai. Jie veikia su „Windows 11“ operacine sistema be papildomo programų balasto ir siūlo lengvą, rankoje laikomą žaidimų patirtį.
Tokie įrenginiai yra aiškus signalas, kad „Microsoft“ ne tik siekia plėsti platformą, bet ir ieško formų, kuriose žaidimai taptų labiau „kelių įrenginių“ ir „keliaujantys kartu su vartotoju“.
Visa ši vizija kuria naują „Xbox“ ateities paveikslą – nebe vien konsolę, o visapusišką žaidimų ekosistemą, kurioje svarbiausia ne kur žaidi, o tai, ką gali žaisti ir kaip patogiai tai padaryti. Tai žingsnis, kuris artimiausiais metais gali iš esmės pakeisti žaidimų industrijos pusiausvyrą.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti