Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Slapti bendrovės „Nvidia“ klientai atneša pusę pajamų, ekspertai perspėja apie augančią riziką
Naujoje „Nvidia“ finansinėje ataskaitoje atskleista, kad tik du klientai sudarė 39 procentus bendrovės pajamų paskutiniame finansiniame ketvirtyje – tokia koncentracija vėl pritraukia analitikų ir investuotojų dėmesį.
Pagal dokumentus, pateiktus Vertybinių popierių ir biržos komisijai, „Klientas A“ sudarė 23 procentus visų „Nvidia“ pajamų, o „Klientas B“ – 16 procentų. Toks pajamų koncentracijos lygis yra žymiai aukštesnis nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, kai du didžiausi „Nvidia“ klientai sudarė atitinkamai 14 proc. ir 11 proc.
„Nvidia“ kas ketvirtį reguliariai skelbia savo pagrindinius klientus. Tačiau šie naujausi skaičiai sukėlė naują diskusiją apie tai, ar „Nvidia“ augimo trajektorija yra labai priklausoma nuo nedidelės grupės didžiulių pirkėjų, ypač didelių debesų paslaugų teikėjų.
Sklando spėlionės, kad didieji technologijų ir debesų kompiuterijos gigantai, tokie kaip „Microsoft“, „Meta“, „Amazon“, „Google“ ir „Oracle“, gali būti tarp didžiausių „Nvidia“ klientų. Tačiau, nepaisant padidėjusio dėmesio, „Nvidia“ atsisakė identifikuoti savo ataskaitoje nurodytus klientus, todėl jų tapatybė lieka neaiški.
Bendrovės tiesioginių ir netiesioginių klientų apibrėžimai dar labiau apsunkina situaciją. „Nvidia“ tiesioginius klientus apibrėžia kaip bendroves, kurios perka jos lustus, kad gamintų užbaigtas sistemas ar plokštes. Jos vėliau perparduodamos duomenų centrams, debesų paslaugų teikėjams ir galutiniams vartotojams.
Tiesioginiai klientai gali būti sistemų integratoriai, platintojai ar originalios įrangos gamintojai, tokie kaip „Foxconn“ ar „Quanta“. Netiesioginiai klientai yra debesų paslaugų teikėjai, interneto bendrovės ir įmonės, kurios dažnai perka per „Nvidia“ tiesioginius klientus.
Bendrovė savo ataskaitoje pripažino, kad gali ir toliau gauti didelę dalį pajamų iš riboto skaičiaus pirkėjų: „Mes patyrėme laikotarpius, kai didelę dalį pajamų gaudavome iš riboto skaičiaus klientų, ir ši tendencija gali tęstis“, – sake „Nvidia“.
Paslaptis, apgaubusi klientų A ir B tapatybę, turi reikšmės investuotojams ir pramonės stebėtojams, kurie vis labiau remiasi debesų kompiuterijos kapitalo išlaidų duomenimis, norėdami prognozuoti „Nvidia“ augimą
Kai kurie analitikai, pavyzdžiui, HSBC Frank Lee, išreiškė atsargumą. „Matome ribotas galimybes tolesniam pelno augimui ar akcijų kainos katalizatoriui artimiausiu metu, nebent turėtume daugiau aiškumo dėl 2026 m. [debesų paslaugų teikėjų] kapitalo išlaidų prognozių“, – teigė Lee neseniai paskelbtoje pastaboje.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti