Prisijunkite
Prisijunkite
Išmanieji laikrodžiai jau tapo neatsiejama daugelio žmonių kasdienybės dalimi. Jie ne tik rodo laiką, bet ir leidžia sekti sveikatą, atsakyti į skambučius ar gauti pranešimus. Pastaruosius metus fiksuojamas ir vis didėjantis tokių įrenginių populiarumas.
Per pirmąjį šių metų ketvirtį pasaulyje iš viso buvo parduota 46,6 mln. dėvimųjų įrenginių, o tai yra 13 proc. augimas, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, skelbia „Canalys“. Ši statistika apima tiek išmaniąsias apyrankes, tiek išmaniuosius laikrodžius.
Didžiausia šio segmento žaidėja – „Xiaomi“, kurios dėka naujų „Smart Band“ ir „Watch“ serijų bei prieinamesnių „Redmi“ modelių, pavyko pasiekti net 8,7 mln. įrenginių pardavimų rodiklį. Tai sudaro 19 proc. pasaulinės rinkos ir net 44 proc. augimą per metus.
„Redmi Band 5“ modelis tapo vienu populiariausių nešiojamų įrenginių per šį laikotarpį. Antroje vietoje rikiuojasi JAV technologijų milžinė „Apple“ su apytiksliai 7,6 mln. parduotų įrenginių ir 16 proc. rinkos dalimi. Trečiąją vietą užėmė „Huawei“ – 7,1 mln/ įrenginių ir 15 proc. rinkos.
Šio gamintojo augimą ypač paskatino susidomėjimas „Watch GT“ ir „Watch Fit“ serijomis. Tuo metu „Samsung“ užfiksavo 4,9 mln. dėvimųjų įrenginių pristatymą – tai 11 proc. rinkos. Įmonė augimą pasiekė stiprėjančioje paklausoje besivystančiose šalyse.
Penktąją vietą užėmė „Garmin“ su 1,8 mln. parduotų išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių, o tai leido pelnyti 4 proc. rinkos dalies.
Be techninių skaičių, „Canalys“ atliko ir vartotojų apklausą Europoje. Rezultatai atskleidė, kad svarbiausi kriterijai perkant išmanųjį laikrodį yra kaina ir baterijos veikimo trukmė. Kiti reikšmingi veiksniai – sveikatos sekimo funkcijos, gamintojo vardas ir dizainas. Įdomu tai, kad sporto funkcijos pirkėjams pasirodė mažiausiai svarbios.
„Canalys“ prognozuoja, kad ateityje svarbiausia konkurencijos kryptis dėvimųjų technologijų srityje bus integracija į ekosistemą bei aptarnavimas po įsigijimo. Vartotojų įsitraukimą ir pajamas skatins prenumeratos pagrindu veikiančios paslaugos.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti