Elektrinių automobilių revoliucijos istorija: kaip „Peugeot“ tai darė prieš daugiau nei 100 metų

Elektrinių automobilių revoliucijos istorija: kaip „Peugeot“ tai darė prieš daugiau nei 100 metų

Automobilizmo eros pradžioje daugelis kompanijų gamino elektra varomus automobilius, „Peugeot“ bandomuosius modelius su elektros pavara pradėjo kurti dar 1902 m. Jau 1926 m. gamintojas pristatė elektrinį furgoną, o 1941 m. pagamino pirmąjį serijinės gamybos elektrinį automobilį.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

Pirmasis „Peugeot“ elektrinis automobilis VLV (pranc. „Véhicule Léger de Ville“ – lengvasis miesto automobilis) debiutavo 1941 m. Vykstant Antrajam pasauliniam karui degalai buvo ribojami, tad reikėjo alternatyvių energijos išteklių, o „Peugeot“ buvo vienintelis didelis automobilių gamintojas, domėjęsis tokio tipo pavaromis. VLV buvo gaminamas (iš viso 377 elektromobiliai) Paryžiuje nuo 1941 m. birželio mėn. iki 1945 m. vasario.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas