„Renault” grupės įnašas į šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimą yra labai konkretus ir plačių užmojų bei yra orientuotas į siekį iki 2040 metų ustokrotni neutralumą emisijų atžvilgiu Europoje, o iki 2050 metų - visame pasaulyje.
Tad koncerno įsipareigojimai šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimo srityje yra tapatūs prekių ženklo „Dacia” strategijai.
Tad koncerno įsipareigojimai šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimo srityje yra tapatūs prekių ženklo „Dacia” strategijai.
Tad koncerno įsipareigojimai šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimo srityje yra tapatūs prekių ženklo „Dacia” strategijai.
Tad koncerno įsipareigojimai šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimo srityje yra tapatūs prekių ženklo „Dacia” strategijai.
Tad koncerno įsipareigojimai šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimo srityje yra tapatūs prekių ženklo „Dacia” strategijai.
Tad koncerno įsipareigojimai šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimo srityje yra tapatūs prekių ženklo „Dacia” strategijai.
Tad koncerno įsipareigojimai šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimo srityje yra tapatūs prekių ženklo „Dacia” strategijai.
Tad koncerno įsipareigojimai šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimo srityje yra tapatūs prekių ženklo „Dacia” strategijai.
Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.
0 komentarų
Taip pat skaitykite