2023-iųjų pradžioje Lietuvoje debiutuos penktosios kartos „Lexus RX“ modelis. Iš pagrindų naujai sukurtas automobilis atvers ypatingą ikoniškojo SUV istorijos skyrių. RX per pastaruosius du dešimtmečius tapo geriausiai parduodamu „Lexus“ automobiliu. Nuo jo pristatymo 1998 m. visame pasaulyje parduota daugiau nei 3,5 milijono vienetų.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
Naujasis RX Europoje siūlomas su dviem skirtingomis elektrifikuotomis pavaromis. RX 450h+ pasitiks vairuotojus su iš tinklo įkraunama hibridine pavara, o ieškantiems įspūdingesnės galios „Lexus“ pristato savo pirmąjį turbininį hibridą RX 500h su „Direct4“ galios valdymo sistema.
0 komentarų
Taip pat skaitykite